Na ALUO prihaja priznana dr. Riet Eeckhout

Datum: 01.04.2015 - 01.05.2015
Ura: 18:00

Kraj: Ljubljana
Lokacija: na ALUO Univerze v Ljubljani, Dolenjska cesta 83, v sobi 110


Mišljenje skozi risbo; posredovanje figuralike je naslov delavnice, ki bo od 31. marca do 2. aprila 2015 potekala na ALUO Univerze v Ljubljani, vodila pa jo bo priznana dr. Riet Eeckhout.  

Na delavnici bodo udeleženci raziskovali osebne poglede na lastno delo iz različnih zornih kotov in poskušali posredovati nove načine razumevanja prek filma, fotografije in izhajajočih prostoročnih risb. Z opazovanjem dela skozi risanje z različnih stališč se bodo risbe poskušale poglobiti v delovni proces in stopiti onkraj predstavitvenega medija, iz katerega so narejene.

Udeleženci bodo izmenoma raziskovali proces risanja na eni strani in proces razmišljanja na drugi, torej pogled na sliko z vidika avtorja in zunanjega opazovalca. 

Vsak študent naj prinese dva svoja najboljša končana izdelka. Lahko je slika, risba, film, fotografija, modelček, skulptura ali katera koli druga dokončana oblika izražanja.

Delavnica bo potekala na ALUO Univerze v Ljubljani, Dolenjska cesta 83, v sobi 110, predavanje in predstavitev doktorske disertacije Riet Eeckhout pa bo v sredo, 1. aprila 2015, ob 18. uri na Fakulteti za arhitekturo Univerze v Ljubljani (Plečnikova predavalnica). 

Podrobnejši program je objavljen tukaj. 

Dr. Riet Eeckhout je partnerka studia AP London in deluje kot vodja načrtovanja za dr. Ken Yeanga v T.R. Hamzah & Yeang na področju oblikovanja in zasnov bioklimatskih stolpnic. Doktorirala je na vabljenem programu Univerze v Melbournu (RMIT) iz Avstralije. Je raziskovalka in pedagoginja na Univerzi KULeuven v Belgiji in gostujoča predavateljica na različnih mednarodnih univerzah. 

Fotografija: Arhiv ALUO Univerze v Ljubljani

Na delavnici bodo udeleženci raziskovali osebne poglede na lastno delo iz različnih zornih kotov in poskušali posredovati nove načine razumevanja prek filma, fotografije in izhajajočih prostoročnih risb.Na delavnici bodo udeleženci raziskovali osebne poglede na lastno delo iz različnih zornih kotov in poskušali posredovati nove načine razumevanja prek filma, fotografije in izhajajočih prostoročnih risb.