Na Kongresnem trgu je 21.5.2014 potekal dogodek Univerza gre na trg - Elevator pitch festival. V sklopu dogodka so potekali hitri zmenki z delodajalci ter delavnici "Poslovni bonton na zaposlitvenem razgovoru" in "Naj te trema ne ovira".

Datum objave: 28.05.2014

Kategorija: Aktualno na Univerzi

20140521_UL_elevator_pitch_005.jpgNa Kongresnem trgu je 21.5.2014 potekal dogodek Univerza gre na trg - Elevator pitch festival. V sklopu dogodka so potekali hitri zmenki z delodajalci ter delavnici "Poslovni bonton na zaposlitvenem razgovoru" in "Naj te trema ne ovira".

Udeležilo se ga je 156  študentk in študentov, diplomantov in diplomantk Univerze v Ljubljani ter 61  izkušenih strokovnjakov in strokovnjakinj iz 47-tih podjetij, kar je največ do sedaj.

Po prvih ocenah sodelujočih, tako na strani študentov kot na strani delodajalcev, so bili ključni cilji organizatorjev Festivala doseženi.

Izvedene so bile naslednje aktivnosti:

  • vaja v pripravi in izpeljavi kar najučinkovitejšega samopredstavitvenega nagovora – elevator pitcha,
  • vaja v pripravi in sodelovanju na zaposlitveni razgovor,
  • vzpostavljanje in širjenje profesionalne mreže,
  • neposredno spoznavanje različnih profesionalnih okolji in ključih ljudi v teh okoljih,
  • neposredno in manj formalno povezovanje akademskega-univerzitetnega in poslovnega sveta.

 

Vsi ti cilji pomembno prispevajo k osrednjemu namenu tako Festivala kot vseh drugih aktivnosti KC UL: pripravi študentov in študentk UL na učinkovit vstop na trg dela – na dvig njihove zaposljivosti kot pomembne osebne značilnosti posameznika.

 

Fotografije z dogodka