Sedanjost in prihodnost kombiniranega učenja na Univerzi v Ljubljani

01. februar 2019
Kraj: Fakulteta za upravo, predavalnica P14, 1. nadstropje, Gosarjeva ulica 5, Ljubljana

Si želite izmenjati izkušnje na področju kombiniranega učenja na UL?

Udeležite se brezplačne delavnice.

V okviru projekta »Digitalna UL – z inovativno uporabo IKT do odličnosti« bo v petek, 1. 2. 2019, ob 9. uri, organizirana "Pedagoška tržnica", katere namen je izmenjava izkušenj zaposlenih na UL na področju kombiniranega učenja.

Pripravljeni so trije sklopi predstavitev, ki pokrivajo strateški vidik kombiniranega učenja in učenja na daljavo na UL, primere dobrih praks učilnic in e-učilnic visokošolskih učiteljev in sodelavcev UL ter praktične delavnice.

Udeležba na delavnici je brezplačna. Rok za prijavo je četrtek, 31. 1. 2019.

 

Program:

8.45–9.00 Prihod in registracija udeležencev

9.00–9.15 POZDRAVNI NAGOVOR IN UVOD V TEMATIKO TRŽNICE

  • Pozdravni nagovor - Mitja Dečman, prodekan za študijske zadeve, FU
  • Digitalna univerza kot priložnost: Predstavitev projekta – Janez Bešter, FE

9.15–10.05 KOMBINIRANO UČENJE IN ŠTUDIJ NA DALJVO NA UNIVERZI V LJUBLJANI – STRATEŠKI VIDIKI

Sodelujoči:

  • Načrtovanje kombiniranega študija na Filozofski fakulteti – Marko Radovan, FF
  • Kombiniran študij – Kako smo pripravili in implementirali Pravilnik o e-študiju na Fakulteti za upravo? - Damijana Keržič, FU
  • Upravljanje z IKT podprtega pedagoškega procesa na medicinski fakulteti - Jure Dimec, Branimir Leskošek, MF

10.05–10.20

Odmor za kavo in izmenjavo izkušenj

10.20–11.30

DOBRE PRAKSE IZ VAŠIH UČILNIC IN E-UČILNIC

Sodelujoči:

  • Uporaba kvizov za motiviranje in spodbujanje k sprotnemu učenju študentov - Marjeta Škapin Rugelj, FGG  Primer uporabe IKT pri pouku: predmet E-izobraževanje in e-gradiva - Jure Dimec, MF
  • Uporaba kvizov za motiviranje in spodbujanje k sprotnemu učenju študentov - Romina Plešec Gasparič, PEF

11.30–12.00

Odmor za kavo in izmenjavo izkušenj

12.00–13.30

  • PRAKTIČNE DELAVNICE – IKT (v računalniških učilnicah) Delavnica (največ 24 udeležencev na delavnico):  Delavnica v spletni učilnici Moodle za medvrstniško vrednotenje znanja - Anja Luštek, Sara Drožđek (predavalnica P10)
  • Formativno spremljanje znanja z aktivnostjo Kviz na spletni učilnici Moodle - Sanja Jedrinović, Mateja Bevčič (predavalnica P11)
  • Formativno spremljanje učenja in primer uporabe orodja TurningPoint – Mitja Dečman (predavalnica P12)

13.30 Zaključek dneva


Dogodki