Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

21. marec 2019
Kraj: Ljubljanski univerzitetni inkubator (Vojkova cesta 63)

Kako lažje načrtovati proračune in ključne kazalnike uspešnosti? Vabljeni na izobraževanje 21. 3. med 9. in 12:30 uro v LUI. 

Predavatelj David Halb bo na predavanju delil svoje izkušnje o pozicioniranju produkta in s tem povezanimi marketinškimi metodami, ki nam pomagajo ugotoviti koliko zares dobimo za vsak porabljeni euro v makretinških kampanjah.

Na delavnici se boste ukvarjali s sledečimi vprašanji:

Kako je potrebno definirati metrike za svoj produkt, da lahko pridemo do natančnih rezultatov? Kaj so “leadi”? Kaj so kvalificirani leadi? Koliko denarja smo zares porabili, da smo nekaj dosegli? Kako se dosežki razlikujejo od načrtov, ki smo jih imeli?

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, ker je število mest omejeno. 
Več o delavnici. 

Dogodki