Predmet temelji na izzivih, ki jih pred posameznika postavljajo tako zahteve za delo v zdravstvenih timih, kot tudi potreba po aktivnem vključevanju uporabnika v delo teh timov.
Pri predmetu se tako sedaj srečujejo in sodelujejo učitelji in študenti treh fakultet UL (Zdravstvene fakultete, Medicinske fakultete ter Fakultete za socialno delo). Vsebine predmeta so porazdeljene v dva dopolnjujoča se dela.
Prvi sklop, poimenovan »Pridobivanje moči«, omogoča študentom vpogled v delokrog in specifične kompetence vseh vključenih poklicev, poznavanje značilnosti in učinkov medpoklicnega sodelovanja, razumevanje komplementarnosti različnih pristopov in pomena sodelovanja ter vpogled v pomen in možnosti aktivnega vključevanja uporabnikov kot posameznikov, skupin in skupnosti v skupno soodločanje o skrbi za zdravje.
Drugi sklop, ki smo ga poimenovali »Soočanje s problemom«, pa študenta pripravi in usposobi za načrtovanje obravnave konkretnih zdravstvenih problemov v interdisciplinarnih timih ter vzpodbuja njegovo zavedanje o omejitvah in pozitivnih učinkih delovanja v timih. V majhnih skupinah se študenti srečajo z uporabnikom zdravstvenih storitev, kot tim obravnavajo njegov primer in na koncu ugotovitve združijo v strokovno poročilo.