Proti digitalni univerzi: Vloga odrptega spletnega izobraževanja in MOOC

Datum: 20.02.2017 - 24.02.2017
Kraj: Univerza v Ljubljani

1     23

proti

Opis:                           Sodobne digitalne tehnologije vplivajo na način poučevanja in izobraževanja na različne načine. Kakšen je ta vpliv na izobraževanje na univerzah v Sloveniji in drugod po EU? Kako se odzvati na spremembe? Kako izboljšati učni proces na ravni izvedbe posameznih predmetov? Kako koristno izrabiti tehnologije na ravni institucije (Fakultete, Univerze)? Kakšne so izkušnje drugih univerz v EU? In nenazadnje, kako pripraviti spletne vsebine ali video predavanja v MOOC (Massive Open Online Courses) ali podobnih oblikah?

Na ta in nekatera druga vprašanja bomo skušali odgovoriti v okviru izobraževanja " Proti digitalni univerzi: Vloga odprtega spletnega izobraževanja in MOOC".

 

Izobraževanje bo izvedeno v okviru evropskega projekta SCORE2020 (http://score2020.eadtu.eu/), v katerem Univerza v Ljubljani sodeluje kot partner in organizator izobraževanja. Soorganizator izobraževanja je evropsko združenje univerz na daljavo (EADTU – European Association of Distance Teaching Universities, www-eadtu.eu).

 

Poseben poudarek bo na naslednjih tematikah:

-          Identifikacija deležnikov, orodij, storitev in drugih dejavnikov, ki jih je potrebno zagotoviti za uspešno izvedbo tehnološko podprtega izobraževanja na individualni ravni (pedagogom) in institutcionalni ravni (Fakulteta, Univerza)

-          Koliko to stane, kako izdelati poslovne modele (na individualni in institucionalni ravni), na kakšne načine prepričati odločevalce?

-          Kako opredeliti in oceniti kakovost tehnološko podprtega izobraževanja?

-          Kako izdelati spletne vsebine za MOOC ali druge formate spletnega izobraževanja?

-          Kako umestiti video posnetke, kako izdelati video predavanja, kaj so pomembni dejavniki?

Ob koncu izobraževanja bomo skupaj ugotovili, kaj vse udeleženci potrebujete, da bi bil vaš pedagoški proces (bodisi kot institucija ali individualno) obogaten s smiselno uporabo IKT, kje so ključne ovire in kako jih premagati.

 

Trajanje:                    Izobraževanje bo trajalo 5 dni , od 20. Februarja do 24. Februarja 2017 na Fakulteti za elektrotehniko Univerze v Ljubljani, Tržaška 25, 1000 Ljubljana

 

Vabljeni:                    Pedagoški delavci Univerze v Ljubljani, prodekani in vsi ostali kolegi, ki jih to področje zanima; Vabljeni tudi kolegi iz drugih slovenskih univerz; Vabljeni tudi študentje; Število mest je omejeno!

                                      Zaželeno je, da se izobraževanja udeležite v celoti, vendar se zavedamo, da zaradi kratkega roka in drugih obveznosti to ne bo nujno mogoče. Program zato pripravljamo na način, da boste tudi z delno udeležbo lahko pridobili znanja iz področij, ki vas zanimajo.

 

Jezik:                           Jezik izobraževanja je angleščina.

 

 

Predavatelji:            Predavanja in interaktivne delavnice bodo vodili tuji predavatelji. Prihajajo iz Nizozemske (združenja EADTU), Univerze UNED (Universidad Nacional de Educación a Distancia) iz Španije ter iz Irske.

 

Oblika:                        Podroben program je opisan v nadaljevanju. Vsebinsko je razdeljen na sklope po dnevih. Vsak dan izobraževanja bo sestavljen iz manjšega dela predavanj in predstavitev, ter poglavitno iz interaktivne delavnice, oziroma diskusije z udeleženci.

 

Cilji:                             Po opravljenem izobraževanju boste udeleženci:

·         poznali potrebne dejavnike in znali identificirati ter oblikovati strategijo izvedbe spletnega izobraževanja na individualni (pedagogi) ali institucionalni ravni (fakultete),

·         znali zasnovati poslovni model spletnega izobraževanja na individualni (pedagogi) ali institucionalni ravni (fakultete),

·         pridobili veščine za oblikovanje spletnih vsebin (za MOOC in drugo),

·         razumeli kako ocenjevati kakovost spletnih vsebin in

·         razumeli različne implikacije uvedbe odprtega spletnega izobraževanja in MOOC v univerzitetni učni proces.

 

 

Registracija:             Udeležba na izobraževanju je brezplačna. Kosila, kave, čaji, napitki in prigrizki za udeležence izobraževanja so brezplačna.

 

Lokacija:                    Fakulteta za elektrotehniko Univerze v Ljubljani

Tržaška ulica 25, 1000 Ljubljana Slovenija

 

 

Sklopi programa:

20. februar 2017

10:00-18:00

Uvod v odprto spletno izobraževanje in MOOC; Vidiki kakovosti spletnih vsebin in MOOC;

 

21. februar 2017

09:30-17:00

Strategije, deležniki, viri, orodja, storitve, partnerstva v spletnem izobraževanju; poslovni modeli na institucionalni in individualni ravni; – interaktivna delavnica

 

22. februar 2017

09:30-17:00

Izdelava spletnih vsebin – interaktivna delavnica

 

23. februar 2017

09:30-17:00

Učinkovito video izobraževanje in video predavanja

 

24. februar 2017

09:30-12:30

Konkretne potrebe in zahteve udeležencev, primer univerze v Ljubljani, diskusija in zaključek

 

 

PRIJAVA NA DELAVNICO

 

Rok za prijavo je do zapolnitve prostih mest. Zaradi interaktivnosti delavnice je število udeležencev omejeno na 20. 

Sicer je zaželeno, da se izobraževanja udeležite v celoti (20 - 24. 2. 2017), vendar se nanj lahko prijavite tudi na posamezne dni (v tem primeru se prijavite na vsakega posebej).

 

V primeru težav pišite na

 

Prijava poteka preko Sharepoint-a in je aktivirana preko aktivnega imenika vaše članice – za dostopanje uporabite svoje običajno uporabniško ime in geslo (kot npr. za vašo elektronsko pošto). Če se vam ob prijavi pokaže obvestilo »Kritična napaka«, vklopite »Združljivostni pogled«. To naredite tako, da kliknete »Orodja« -> »Nastavitve združljivostnega pogleda« -> »Dodaj« (s čimer se »uni-lj.si« prestavi v spodnje okno, kjer so dodana spletna mesta za združljivostni pogled). V kolikor imate tehnične težave pri prijavi preko Sharepoint-a, vas prosimo, da se najprej obrnete na pristojno osebo za informatiko na svoji članici.

 

 

Towards Digital Universities: Role of Open Online Education and MOOCs

Ljubljana, Slovenia, 20.2.2017 – 24.2.2017

 

20 February 2017

 

 

09:30 – 10:00

Registration

 

10.00 – 10.10

Welcome note, introduction and scope

Marko Papić (UL)

Frank de Langen (EADTU)

10:10 – 11:15

An introduction to open online education & MOOCs - Session 1

Darco Jansen (EADTU)

 

11:15 – 11:30

Coffee break

 

11.30 – 12.30

An introduction to open online education & MOOCs - Session 1 continues

Darco Jansen (EADTU)

12:30 – 13:30

Lunch break

 

13:30 – 18:00

How to address quality in online learning and MOOCs? - Session 2

Darco Jansen (EADTU)

 

 

 

21 February 2017

 

 

9.30 – 11.30

How to make it work? (strategies, stakeholders, resources, support, tools and services) – Session 1

Frank de Langen (EADTU)

11.30 – 12.00

Coffee break

 

12.00 – 14.00

Hands on interactive work on business aspects – Session 1 continues

Frank de Langen (EADTU)

14.00 – 15.00

Lunch break

 

15.00 – 17.00

Business models in open online learning and MOOCs – Session 2

Frank de Langen (EADTU)

 

 

 

22 February 2017

 

 

9.30 – 11.30

Online learning and MOOCs effective design – Session 1

Professor Gráinne Conole

http://e4innovation.com/?page_id=2

11.30 – 12.00

Coffee break

 

12.00 – 14.00

Workshop on MOOC and online learning design, part 1 - Session 1 continues

Professor Gráinne Conole

http://e4innovation.com/?page_id=2

14.00 – 15.00

Lunch (not included, own costs)

 

15.00 – 17.00

Workshop on MOOC and online learning design, part 2 - Session 1 continues

Professor Gráinne Conole

http://e4innovation.com/?page_id=2

 

 

 

23 February 2017

 

 

9.30 – 11.30

Workshop: How to develop video based educational content for online education and MOOCs effectively? Part 1 – Session 1

To be confirmed

11.30 – 12.00

Coffee break

 

12.00 – 14.00

Workshop: How to develop video based educational content for online education and MOOCs effectively? Part 2 – Session 1

 

14.00 – 15.00

Lunch break

 

15.00 – 17.00

Workshop: How to develop video based educational content for online education and MOOCs effectively? Part 3 – Session 1

 

 

 

 

24 February 2017

 

 

9.30 – 10.30

Evaluation of concrete needs, institutional level – University of Ljubljana case – Session 1

Marko Papić (UL)

11.30 – 11.45

Coffee break

 

11.45 – 12.30

Participants expectations & comments discussion and closing session

Marko Papić, Rok Žurbi (UL)