Datum objave: 17.12.2020

Kategorija: Aktualno na Univerzi

 V okviru Programa usposabljanj za kulturo kakovosti vabimo zaposlene UL na usposabljanje

 

POSLOVNI BONTON V VIRTUALNEM OKOLJU – SPOŠTOVANJE SEBE IN DRUGIH V VIRTUALNEM OKOLJU (VSA PROSTA MESTA SO ZASEDENA)

Vabimo vas na delavnico o poslovnem bontonu. Na delavnici bo predstavljen tehnični vidik izvajanja sestankov, predavanj, seminarjev, konferenc ipd. (prihod, pozdrav in vključevanje udeležencev, izbira prostora, svetlobe in ozadja, dodeljevanje vlog, uporaba zvoka, slike in PPT predstavitev) in kaj vse je potrebno preveriti pred dogodkom. V drugem delu bodo udeleženci seznanjeni z načini za pripravo na spletni dogodek, z verbalno in neverbalno komunikacijo, z vodenjem in usmerjanjem razprave, s pravili  poslovnega vedenja ipd.)

˝Olika je pomembnejša kot zakoni. Olika in način obnašanja je tisto, kar nas vznejevolji ali pomiri, pokvari ali izboljša, povzdigne ali razvrednoti, spremeni v barbara ali oplemeniti z neprestanim, vztrajnim, nezavednim delovanjem kot zrak, ki ga dihamo .˝ (Edmund Burke)

IZVAJALKA: Dr. sc. Ljiljana Buhač je doktorirala na Filozofski fakulteti na Univerzi v Zagrebu na področju komunikacije. Izobraževala se je tudi v tujini na področju psihologije, komunikologije in se specializirala za področje neverbalne komunikacije. Je stalna svetovalka za področje političnega marketinga hrvaškim političnim strankam, državnim uradom in podjetjem ter svetovalka za javno nastopanje, govorništvo, komunikacijo, vodenje in poslovno svetovanje javnim in političnim osebam.

TERMIN IN TRAJANJE: v sredo, 23. decembra, ob 10h, v trajanju 2 andragoških ur,

JEZIK: Delavnica bo potekala v hrvaškem jeziku.

LOKACIJA: Spletna aplikacija Zoom, za sodelovanje potrebujete delujočo kamero in mikrofon, zaželena je aktivna udeležba.  

NAMEN: Pridobiti znanje o poslovnem spletnem bontonu, da bi lažje in boljše izvedli poslovne spletne dogodke v živo.

Virtualna komunikacija je sicer prisotna že nekaj časa, vendar večina ljudi ni bila pripravljena za delo na daljavo in ni dovolj seznanjena s prednostmi takšne komunikacije. Spletna predavanja, sestanki, delavnice, konference na spletu v živo so bolj zahtevni za izvajalce, ker je potrebno nadzorovati več elementov in je manj prostora za napake. Izvajalec z boljšim poznavanjem možnosti tehnične izvedbe in poslovnega bontona lažje gradi interakcijo v skupini, upravlja s časom, usmerja diskusijo na način, da skrbi za vključenost udeležencev, prilagaja se njihovim potrebam, usmerja njihovo pozornost in jim pomaga pri dvigu pozornosti in motivacije.

PRISTOP: Praktično naravnana delavnica, s fokusom na praktičnih primerih, z nekaj teorije in možnostmi za vprašanja in dodatne pojasnitve.

ŠTEVILO UDELEŽENCEV: do 40

Dodatne informacije: .

PRIJAVNICA: (VSA PROSTA MESTA SO ZASEDENA)

Prijava poteka preko Sharepoint-a in je aktivirana preko aktivnega imenika vaše članice – za dostopanje uporabite svoje običajno uporabniško ime in geslo (kot npr. za vašo elektronsko pošto). Če se vam ob prijavi pokaže obvestilo »Kritična napaka«, vklopite »Združljivostni pogled«. To naredite tako, da kliknete »Orodja« -> »Nastavitve združljivostnega pogleda« -> »Dodaj« (s čimer se »uni-lj.si« prestavi v spodnje okno, kjer so dodana spletna mesta za združljivostni pogled). V kolikor imate tehnične težave pri prijavi preko Sharepoint-a, vas prosimo, da se najprej obrnete na pristojno osebo za informatiko na svoji članici.

Rok za prijavo je do zapolnitve prostih mest.

Zaradi praktične in aktivne narave dela je število udeležencev omejeno.

Udeležba je brezplačna, prijavijo se lahko zaposleni na Univerzi v Ljubljani. Udeleženci bodo za udeležbo prejeli potrdilo o udeležbi. Usposabljanje poteka v okviru Programa usposabljanja za kulturo kakovosti UL.

Vljudno vabljeni!