Na letnem posvetu MVZT je 60 udeležencem iz visokošolskih zavodov minister J.Zupan v uvodu govoril o bolonjskem procesu.

Datum objave: 14.06.2007

Kategorija: Aktualno na Univerzi

Z njim se v Evropi približujemo družbi znanja, v kateri naj bi bili "vsi najvišje možno izobraženi. Od 1999 je znaten napredek v smeri skupnega evropskega visokošolskega prostora. Teče kurikularna prenova s tremi stopnjami in na kompetencah temelječem študijskem procesu. V Londonu so ministri "bolonjskih" dežel poudarili, da visoko šolstvo temelji na močnih, različnih, avtonomnih in odgovornih institucijah. Avtonomija univerz je po njegovem posledica kvalitete tistih, ki v njih delajo. Pomembno je strateško partnerstvo s podjetji, zagotavljanje kakovosti, vseživljenjsko učenje in ogrodje kvalifikacij ter  doktorski študij. Pri financiranju je izpostavil različne vire prihodkov. Govoril je še o enakem dostopu do študija, šolninah, štipendijah in posojilih za študente. Osnovno vodilo za študente in profesorje je, da do znanja in diplome ni kraljevske, lahke poti. (B.M.)

V Portorožu o visokem šolstvu in vseživljenjskem učenju. STA, splet, torek, 12. junij 2007