Datum objave: 20.05.2011
Kategorija: Aktualno na Univerzi
Na Univerzi v Ljubljani se je 18. 5. 2011 odvijal Tutorski dan 2011. Udeleženci so na dogodku izmenjali izkušnje izvajanja tutorstva, predstavili dobre prakse, se posvetovali o nadaljnjih izzivih ter na delavnicah pridobili nova znanja in ideje za delo na področju tutorstva.
Udeležence je pozdravil prorektor UL prof. Aleš Valič, za krajši čas pa se jim je pridružil tudi rektor prof. dr. Radovan Stanislav Pejovnik. Po nagovoru je sledila predstavitev tutorstva na UL, prenovljenega Tutorskega priročnika in natečaja za izbiro motiva za tutorske majice (v sodelovanju s S UL). Karierni centri so predstavili svoje aktivnosti s poudarkom na predstavitvi delavnic in možnostih za sodelovanje med tutorji in kariernimi svetovalkami. Sledila je predstavitev tutorstva na Pravni fakulteti, po kateri se je razvila prijetna diskusija. Nato je sledil seminar z naslovom Gluhota je nevidna z izzivi pri komunikaciji z gluhimi in naglušnimi, ki ga je pripravil Boštjan Jerko.
Udeleženci so v diskusijah izpostavili več izzivov, s katerimi se soočajo, med drugim tudi, kako motivirati in nagrajevati tutorje in njihove koordinatorje. Predlagali so, da se delo slednjih upošteva pri habilitacijskih merilih. Obenem bi si želeli tudi več usklajenosti pri razvoju tutorstva na UL, čeprav se zavedajo, da se pristopov, ki delujejo na eni članici, ne da kar preslikati na drugo. V prihodnje si udeleženci posveta želijo še več predstavitev praktičnih primerov tutorstva po članicah in uvedbe sistematične evalvacije učinkov tutorstva, predvsem pri učiteljskem tutorstvu.
Po koncu plenarnega dela sta sledili še dve delavnici v pomoč delu tutorjev in koordinatorjev, in sicer Didaktika za tutorje, ki jo je izvedla Romina Plešec, in Osnove svetovanja, ki jo je izvedel Tristan Rigler.