Datum objave: 29.01.2010

Kategorija: Prosta delovna mesta

JAVNA OBJAVA PROSTIH DELOVNIH MEST


Članica:
TAJNIŠTVO (REKTORAT) UNIVERZE V LJUBLJANI, Kongresni trg 12, 1000 Ljubljana

Razpisano delovno mesto: 

  • VODJA SLUŽBE NA UNIVERZI VII/2 (I) - (za informatiko)
  • /šifra DM: J017935/
  • Tarifni razred: VII/2
  • Trajanje zaposlitve: nedoločen čas
  • Poskusno delo: 3 mesece

Pogoji za opravljanje dela:

  • univerzitetna izobrazba računalniške smeri ali druge ustrezne tehnične smeri
  • znanja za uporabo računalniških programov
  • poznavanje računalniške opreme
  • poznavanje sistemske analize
  • znanje angleškega jezika
  • 4 leta vodstvenih delovnih izkušenj oziroma izkušenj vodenja projektov
  • organizacijske sposobnosti, komunikativnost

Od sodelavcev pričakujemo:

  • dobro poznavanje in izkušnje administracije Microsoftovih operacijskih sistemov na delovnih postajah in strežnikih
  • dobro poznavanje in izkušnje administracije storitev na Microsoftovi platformi (npr. Aktivni imenik, SharePoint, Exchange, WEB strežnik)
  • dobro poznavanje strojne računalniške opreme (strežniki, diskovna polja, tiskalniki)
  • poznavanje in izkušnje administracije Linuxa
  • poznavanje omrežnih protokolov in storitev (npr. TCP/IP, DNS, DHCP, Radius, usmerjevalni protokoli),
  • poznavanje standardov in priporočil izvajanja IT storitev (npr. ITIL),
  • zaželene so izkušnje programiranja v uveljavljenih programskih (java, .Net, C/C++) in skriptnih (python, perl, php) jezikih,
  • izkušnje s podatkovnimi bazami (SQL, podatkovne baze: Oracle ali MS SQL),
  • izkušnje vodenja projektov uvajanja novih IT storitev v produkcijo
  • komunikativnost, natančnost, profesionalnost, pripravljenost na timsko delo, smisel za samostojno organiziranje delovnih nalog,
  • aktivno znanje angleškega jezika
  • prednost imajo kandidati z računalniško izobrazbo in diplomanti tehničnih fakultet z izkušnjami sistemske administracije.


Opis dela in nalog:
Splošen opis:

  • organizira, razporeja in vodi delo na svojem delovnem področju
  • nadzira in koordinira dela drugih delavcev
  • sodeluje in usklajuje naloge službe rektorata
  • izvršuje sklepe organov univerze
  • koordinira in vodi postopke za univerzo
  • predlaga rešitve, pripravlja dokumente, spremlja potek postopkov področne službe rektorata
  • svetuje s svojega delovnega področja delavcem članic univerze in tajništva
  • opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega

Podrobnejši opis:

  • organizira, razporeja in vodi delo na ITK projektih
  • sodeluje pri snovanju in izdelavi specifikacij novih informacijskih aplikacij (storitev)
  • spremlja delovanje obstoječih aplikacij in izvedbo novih projektov v IS UL
  • koordinira in vodi sodelovanje informatikov na Upravi UL
  • sodeluje pri uvajanju novih aplikacij
  • usklajuje izmenjavo podatkov oziroma usklajuje aktivnosti med informatiki na rektoratu in članicah
  • skrbi za operativnost računalniškega sistema (administracija, vzdrževanje in nadzor)
  • pripravlja in uvaja nove tehnologije v sistemsko infrastrukturo
  • skrbi za sistemsko infrastrukturo za nove aplikacije
  • podpora, svetovanje in pomoč uporabnikom ter informatikom na članicah
  • izvajanje izobraževanj
  • opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega.

Nudimo:

  • urejeno in kreativno delovno okolje
  • pridobitev delovnih izkušenj in praktičnega znanja s področja informatike
  • sodelovanje z najboljšimi slovenskimi strokovnjaki s fakultet in akademij
  • možnost osebnega razvoja

Rok za prijavo:
29.1.2010 – 13.2.2010
Pisne vloge z življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev naj kandidati/ke v razpisnem roku pošljejo na naslov:
Univerza v Ljubljani,
Kadrovska služba rektorata,
Kongresni trg 12, 1000 Ljubljani.

Kontaktna oseba za stike s kandidati

Za kadrovska vprašanja:
Ime in priimek: Renata Bogataj Špenko
Telefonska številka: 01 / 24 18 596
E-mail:

Za vprašanja v zvezi z delom idp.:
Ime in priimek: Tomo Jarc, vodja službe
Telefonska številka. 01 / 24 18 654
E-mail: