Datum objave: 15.06.2012
Kategorija: Razpisi
Evropska komisija z natečajem "Generacija 1992" vabi vse 20-letne Evropejce, naj z ustvarjalnimi prispevki izrazijo svoje poglede na enotni trg EU. Ob letošnji 20. obletnici oblikovanja enotnega trga, ki omogoča svobodno gibanje blaga, kapitala, ljudi in storitev v 27 državah članicah EU, želi Evropska unija izvedeti, kaj o enotnem trgu menijo državljani, rojeni skupaj z njim.
Na natečaju lahko sodelujejo evropski državljani, rojeni leta 1992, s prispevki na temo enotnega trga EU v naslednjih ustvarjalnih oblikah: članek / spis, video posnetek, fotografija, strip ali aplikacija za pametni telefon. Izbirajo lahko med štirimi tematskimi kategorijami: izobraževanje in državljanstvo, zaposlovanje in podjetništvo, kultura in prosti čas ter potrošniki in okolje. Vsak udeleženec lahko prijavi največ dva prispevka v dveh različnih ustvarjalnih oblikah, prispevke pa lahko prijavijo tudi skupine ljudi.
Vsak mesec od aprila do septembra bodo med prejetimi prispevki izžrebane praktične nagrade: vozovnice za potovanja z vlakom po Evropi, iPodi in boni za spletno nakupovanje. 20 izbranih finalistov – po štirje za vsako ustvarjalno obliko – bo povabljenih na slavnostno podelitev nagrad v okviru tedna enotnega evropskega trga v Bruslju oktobra 2012, prejeli pa bodo tudi praktične nagrade. Poleg tega bo pet zmagovalcev, po eden za vsako ustvarjalno obliko, dobilo priložnost za 4-tedensko delovno prakso v evropskih institucijah.
Svoje prispevke lahko oddate do 9. septembra 2012 na spletnem naslovu: http://www.generation1992.eu/sl.
Evropska komisija v okviru kampanje organizira tudi ustvarjalni poletni tabor v Barceloni, ki bo trajal od 23. do 26. julija 2012. Cilj poletnega tabora je spodbujati ustvarjalnost mladih, tako da se jim ponudi možnost izražanja svojih vizij in mnenj o Evropi v različnih oblikah: z besedili, fotografijami, video posnetki, stripi ali aplikacijami za pametne telefone. Mladi bodo na taboru lahko spoznali strokovnjake z različnih umetniških področij, mlade umetnike in podjetnike ter hkrati preživeli nekaj dni v enem od najbolj vznemirljivih evropskih mest.
Več informacij o taboru najdete na spletni strani: http://www.generation1992.eu/en/blogs/generation-1992-creative-workshop-barcelona.
Na tabor se lahko prijavite tako, da najpozneje do 8. julija izpolnite kratek vprašalnik na spletni strani: http://www.generation1992.eu/en/generation-1992-summer-camp-barcelona
Izmed vseh prijavljenih bo izbranih 30 mladih, rojenih leta 1992, iz čim več različnih držav Evropske unije. Stroški potovanja in namestitve bodo pokriti.
Za vse dodatne informacije se obrnite neposredno na koordinatorico projekta "Generacija 1992":
Jacqueline Tordoir
Project Manager “Generation 1992”
DG Internal Market and Services
E-naslov:
Tel. (+32) (0)2 298 56 63