SEM – Search engine marketing za startupovce
Vabljeni na brezplačno predavanje s področja pridobivanja prometa oziroma obiskanosti na spletnih straneh (SEM).
Kaj boste izvedeli na predavanju:
- Pomen iskalnega marketinga.
- Porazdelitev klikov na prvi strani rezultatov iskanj.
- Kako do pravilne strukture oglaševalskega računa (kampanje, oglasne skupine, oglasi)?
- Nastavitve kampanj. Pisanje oglasov.
- Pomen pravilne izbire ključnih besed in kako jih sploh izbrati?
- Kdaj uporabiti široko ujemanje, kdaj frazno in kdaj natančno ujemanje ključnih besed?
- Zakaj nam lahko pravilna uporaba negativnih besed prihrani veliko denarja?
- Zakaj je nujno potrebno spremljati CTR, pozicijo oglasa in Quality Score?
- Kako se izračuna AdRank? Kako merimo konverzije in kakšen je sprejemljiv strošek na konverzijo?
- Vzpostavitev akcij ponovnega trženja (remarketing).
- Kreiranje dinamičnih oglasov. Kako lahko s pravilno nastavitvijo placementov pri display oglaševanju prihranite veliko denarja?
- Merjenje učinkovitosti oglasnih akcij, priprava poročil.
Predavanje je namenjeno podjetnikom in vsem, ki se na podjetniško pot še odpravljajo. Prav tako pa je predavanje primerno tudi za študente in ostale s podjetniško žilico, saj bo predavanje udeležencem ponudi temeljna znanja digitalnega marketinga.
Delavnica bo potekala 22. 10. 2019, od 13. do 16.30 ure. Udeležba je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.