Vplivnostni (Influencer) marketing

09. oktober 2019
Kraj: Ljubljanski univerzitetni inkubator (Vojkova cesta 63)

Kaj v praksi pomeni vplivnostni (influencer) marketing? Kakšna je razlika med prisluženim in plačanim vplivnostnim (influencer) marketingom? 

Kako zasnovati »pristno« zgodbo blagovne znamke? Kako izbrati najbolj primerne vplivneže (influencerje)? Kako pristopiti do vplivnežev? Kako poteka sodelovanje med vplivnežem in podjetjem? V katerih primerih je vplivnostni marketing učinkovito orodje in v katerih ne? Kako krmariti med pripovedovanjem zgodb (story telling) in umeščanjem izdelkov (product placement)?

Na ta in še mnoga druga vprašanja vam bo 9. 10. 2019, med 13. in 16:30 uro odgovoril Urban Cvek, ki je direktor in soustanovitelj startup podjetja Influee, platforme za vplivnostni marketing.

Zaradi uporabe algoritmov za analizo omrežja, platforma ne ponuja zgolj sodelovanja z vplivneži kot ostale platforme, temveč tudi natančno analizo profilov vplivnežev ter merjenje dejanskega učinka posameznega vplivneža.

Več o brezplačni delavnici!

Pohitite s prijavo, število mest je omejeno. Prijavite se tukaj.

 


Dogodki