Janja Božič Marolt
Foto: Jože Suhadolnik, Besedilo: Kaja Stradovnik

Božič Marolt Janja

Ukvarja se z raziskovanjem trga in javnega mnenja, upravljanjem blagovnih znamk, mediji in marketingom. Diplomo univerzitetne sociologinje je pridobila na Fakulteti za družbene vede UL. Živi in dela v Sloveniji.

Janja Božič Marolt je ustanoviteljica Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana. Podjetje Mediana je uspešno mednarodno podjetje, usmerjeno v izvajanje različnih tržnih raziskav. Preden je soustanovila svoje podjetje, je bila direktorica medijskega oddelka Studia marketing Delo. Zdaj je predsednica uprav družb Mediana Slovenija, Hrvaška, Srbija in Makedonija ter predstavnica organizacij ESOMAR, EMRO in Win GIA v Sloveniji. Vodi licenčno partnerstvo z globalno družbo Kantar za TGI in Xpert za sedem držav. Je redna predavateljica ustanove B2, gostuje na Ekonomski fakulteti, Fakulteti za družbene vede in fakulteti Doba. Svetuje pri komunikacijskih strategijah medijev in blagovnih znamk. Predava in vodi okrogle mize na marketinških in poslovnih konferencah v Sloveniji in tujini. Že leta 2001 je zaradi svoje uspešnosti na področju oglaševanja in tržnega raziskovanja prejela naziv oglaševalska osebnost. Uspehe vedno pripisuje tudi sodelavcem in širšemu timu, z njimi je dosegla visoko prepoznavnost zaradi natančnih volilnih napovedi. Janja Božič Marolt svoje znanje o potrošnikih, volilnem telesu, trgih in medijih utemelji na zaupanja vrednih podatkih.