Milena Kalaacunn
Foto: Damjan Žibert, Besedilo: Tinkara Kern

Kalaacunn Milena

Milena Kalaacunn je leta 2013 na Fakulteti za upravo v Ljubljani magistrirala s področja managementa v upravi. Danes ima za seboj že več kot petnajst let izkušenj iz delovanja na področju medijev – digitalnih, televizijskih in tudi tiskanih, prav tako ima izkušnje iz upravljanja človeških virov.

Svojo karierno pot je kot novinarka in urednica začela leta 2004 pri TV Pika, nato pa dve leti pozneje prevzela vlogo glavne urednice Multimedijskega portala RTV Slovenija, ki jo je za tem izvajala še za digitalni časnik Žurnal24 in za portal slovenskenovice.si, ki pripada časopisni hiši Delo.

Leta 2013 se je odločila za spremembo svojega področja dela in se usmerila k poslovnemu svetovanju v podjetju TS Media, hkrati pa ustanovila tudi lastno agencijo kreativnih rešitev Hubmedia, d.o.o., kjer kot generalna direktorica deluje še danes. Lansko leto je odprla še eno podjetje, ki se imenuje po njenem imenu – Milena Kalaacunn, s.p., in se ukvarja z organizacijo razstav, sejmov in srečanj.

V letih delovanja je sodelovala tudi s tujimi mediji, in sicer s hrvaškimi časopisi 24sata, Večernji list in Jutarnji list ter s HTV, z avstrijskimi časopisi Die Presse, Kleine Zeitung in Wirtschaftsblatt, z Daily Telegraph Integrated Newsroom iz Velike Britanije in z Blick iz Švice.

Kot svoja najmočnejša področja delovanja Milena Kalaacunn navaja optimizacijo spletnih strani, medmedijsko povezovanje in promocijo, upravljanje družbenih omrežij ter digitalni in vsebinski marketing.