- x
- Akademije
- AG - Akademija za glasbo
- AGRFT - Akademija za gledališče, radio, film in televizijo
- ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
- Fakultete
- BF - Biotehniška fakulteta
- EF - Ekonomska fakulteta
- FA - Fakulteta za arhitekturo
- FDV - Fakulteta za družbene vede
- FE - Fakulteta za elektrotehniko
- FF - Filozofska fakulteta
- FFA - Fakulteta za farmacijo
- FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
- FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
- FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
- FPP - Fakulteta za pomorstvo in promet
- FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
- FŠ - Fakulteta za šport
- FS - Fakulteta za strojništvo
- FSD - Fakulteta za socialno delo
- FU - Fakulteta za upravo
- MF - Medicinska fakulteta
- NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
- PEF - Pedagoška fakulteta
- PF - Pravna fakulteta
- TEOF - Teološka fakulteta
- VF - Veterinarska fakulteta
- ZF - Zdravstvena fakulteta
Naslov dela: Simulacija trka prototipnega vozila Student Roadster
Mentor: doc. dr. Jernej Klemenc
Somentor: prof. dr. Matija Fajdiga
Po končani Gimnaziji Vič se je Ana Bižal leta 2002 vpisala na univerzitetni študij Fakultete za strojništvo v Ljubljani. V tretjem letniku je izbrala konstrukcijsko mehansko smer študija. V letu 2006 se je pridružila skupini študentov, ki je v okviru Katedre za strojne elemente in razvojna vrednotenja ter Centra za razvojna vrednotenja izpeljala projekt prototipnega vozila Student Roadster. S tega področja je opravila tri projektno-seminarske naloge ter raziskavo, ki jo je prijavila na razpis za Prešernovo nagrado. Svoje delo je predstavila tudi na svetovnem kongresu FISITA 2008 v Münchnu in v študentskem programu in prejela nagrado za drugi najboljši prispevek na konferenci.
V delu za Prešernovo nagrado je ga. Bižal s pomočjo profesionalnega programskega paketa, ki omogoča simulacijo obnašanja vozila v pogojih ekstremnih obremenitev, simulirala trk razvijanega vozila. S pomočjo eksperimenta je ocenila ujemanje simulacij in dejanskih deformacij izdelkov, ki so obremenjeni z ekstremnimi mehanskimi obremenitvami. Za vozilo Student Roadster je ovrednotila obnašanje vitalnih elementov, ki prevzemajo energijo v prvih fazah trka vozila. Na koncu je izvedla še simulacijo čelnega trka celotnega vozila v nepremično oviro in dokazala, da razvijano vozilo izpolnjuje relevantne standarde.