Zdrav duh v študentskem telesu je moto, ki spremlja aktivnosti Centra za obštudijsko dejavnost na področju varovanja zdravja. Preko različnih dogodkov študente spodbujamo, da bolj usmerjeno razmišljajo o zdravem načinu življenja in varovanju zdravja.

Teden zdravja na Univerzi v Ljubljani 2017

  • Cikel predavanj na temo Zdrave prehrane
    • Zdrava prehrana študentov
    • Prehrana rekreativnih športnikov
    • Uravnavanje telesne mase - kako naj jem za fit in zdravo telo 

Vas zanima, kdaj bo naslednji dogodek? Sledite nam na Facebook strani Center za obštudijsko dejavnost. 

Strokovnjaki priporočajo vsaj pol ure gibanja dnevno, saj vsakodnevna telesna dejavnost:

  • Poveča odpornost organizma,
  • Krepi moč mišic in čvrstost kosti
  • Pomaga vzdrževati normalno telesno težo
  • Zmanjšuje tveganje za bolezni srca in ožilja, raka in sladkorno bolezen
  • Izboljšuje razpoloženje in duševne sposobnosti
  • Nam pomaga (p)ostati fit 

Ključni poudarki in nasveti, ki jih velja upoštevati pri prehranjevanju:  

  • Dan začnimo z zajtrkom
  • Načrtujemo čas obrokov in jih ne izpuščajmo – 3 do 5 obrokov dnevno
  • Izbiramo pestro hrano, ki vsebuje več živil rastlinskega kot živil živalskega izvora
  • Vsakodnevno uživamo sadje in zelenjavo: 5 enot dnevno
  • Uživamo manj sladka in slana živila, čim manj predelana
  • Osredotočamo se na hrano pred seboj (brez TV, računalnika, mobitela, idr.)
  • Ne pijemo kalorij (pojejmo jabolko namesto jabolčnega soka)
  • Pijemo dovolj tekočine (voda)
  • Redno se gibamo

C75T5024