APRIL MESEC ZDRAVJA

Zdrav duh v študentskem telesu je moto, ki spremlja aktivnosti Centra za obštudijsko dejavnost na področju varovanja zdravja. Tradicionalno največ dogodkov na področju varovanja zdravja poteka aprila, ki ga imenujemo mesec zdravja. Skozi celoten mesec razpisujemo različne dogodke, delavnice, predstavitve, tečaje idr. z namenom opozarjanja na pomen varovanja zdravja in skrbi za psihofizično kondicijo posameznika. Vsi dogodki so za študente Univerze v Ljubljani brezplačni.

Vas zanima, kdaj bo naslednji dogodek? Sledite nam na Facebook strani Center za obštudijsko dejavnost . in Instagram profilu@sport.ul 

    Izvedene vsebine meseca zdravja: 
    • Zdravstveni dom za študente Univerze v Ljubljani se predstavi
    • Delavnica: Učinkovita ustna higiena
    • Prebudi svoj zmagovalni naboj, predavanje
    • Prehrana za zmage, predavanje
    • Brez cenzure o motnjah hranjenja, predavanje
    • Spanec je boljši kot žganec, predavanje
    • Reši življenje - Temeljni postopki oživljanja in uporaba defibrilatorja
    • Tehnike sproščanja, delavnica
    • Tek od faksa do faksa
    • Kolesarska tura na Toško čelo
    • Študent gibaj - podiranje rekorda v najbolj številčni študentski vadbi Kickboxing
    • Pohod na Šmarno goro - sončni vzhod
    • No stres joga 

Teden zdravja na Univerzi v Ljubljani 2017

  • Cikel predavanj na temo Zdrave prehrane
    • Zdrava prehrana študentov
    • Prehrana rekreativnih športnikov
    • Uravnavanje telesne mase - kako naj jem za fit in zdravo telo 
  • Meritve telesnih značilnosti in gibalnih sposobnosti – SLO fit

Strokovnjaki priporočajo vsaj pol ure gibanja dnevno, saj vsakodnevna telesna dejavnost:

  • Poveča odpornost organizma,
  • Krepi moč mišic in čvrstost kosti
  • Pomaga vzdrževati normalno telesno težo
  • Zmanjšuje tveganje za bolezni srca in ožilja, raka in sladkorno bolezen
  • Izboljšuje razpoloženje in duševne sposobnosti
  • Nam pomaga (p)ostati fit 

Ključni poudarki in nasveti, ki jih velja upoštevati pri prehranjevanju:  

  • Dan začnite z zajtrkom
  • Načrtujte čas obrokov in jih ne izpuščajte – 3 do 5 obrokov dnevno
  • Izbirajte pestro hrano, ki vsebuje več živil rastlinskega kot živil živalskega izvora
  • Vsakodnevno uživajte sadje in zelenjavo: 5 enot dnevno
  • Uživajte manj sladka in slana živila, čim manj predelana
  • Osredotočite se na hrano pred seboj (brez TV, računalnika, mobitela, idr.)
  • Ne pijte kalorij (pojejte jabolko namesto jabolčnega soka)
  • Pijte dovolj tekočine (voda)
  • Redno se gibajte

C75T5024

maj eko mesec

Meseca maja v ospredje postavljamo vsebine na področju varovanja okolja. Eko mesec spremlja tradicionalna čistilna akcija in delavnice, ki stremijo k spremembi navad za zmanjševanje količine odpadkov na posameznika in re-uporabo zavrženih stvari.

Vas zanima, kdaj bo naslednji dogodek? Sledite nam na Facebook strani Center za obštudijsko dejavnost . in Instagram profilu@sport.ul 

 

Eko univerza