Vsebinske oznake
UL Rektorat
Besedilo razpisa
UNIVERZA V LJUBLJANI je v 100. letih razvoja utrdila svoj položaj kot največja in najboljša znanstveno raziskovalna in akademska institucija v Sloveniji, saj ustvarja, razvija, nudi in uporablja svoje znanje in strokovnost za reševanje nekaterih poglavitnih družbenih, gospodarskih in drugih vprašanj.
Če vas delo v takem okolju privlači, vam lahko na Univerzi v Ljubljani ponudimo delovno mesto, ki ga boste drugje težko dobili zaradi naših prednosti, kot so:
- delo v prijetnem, varnem in stimulativnem delovnem okolju,
- zanimivo in dinamično delo,
- možnost dodatnega izobraževanja,
- možnost razvoja vaših sposobnosti in znanj, osebni ter strokovni razvoj ter izmenjave izkušenj
- možnost občasnega dela od doma,
- na Univerzi v Ljubljani je veliko izzivov in posledično veliko priložnosti za dokazovanje. Poslovno okolje je zelo veliko, raznoliko in kompleksno: skoraj 40.000 študentov, 6.000 zaposlenih in 26 članic univerze,
- vpetost v mednarodno okolje, saj univerza veliko sodeluje tudi z drugimi mednarodnimi univerzami,
- možnost pridobivanja izkušenj na podlagi izmenjav na tujih univerzah,
- napredovanja v višji plačni razred skladno z zakonodajo za javni sektor,
- stimulativna odmera dni letnega dopusta,
- skrb za zdravje zaposlenih z različnimi programi rekreacije.
TAJNIŠTVO (REKTORAT) UNIVERZE V LJUBLJANI, Kongresni trg 12, 1000 Ljubljana
objavlja prosto delovno mesto: STROKOVNI DELAVEC V VISOKOŠOLSKI DEJAVNOSTI VII/2-I – za javna naročila (m/ž)
Število razpisanih delovnih mest: 1
Šifra delovnega mesta: D057021, šifra R: 2.8.81.
Tarifni razred: VII/2
Plačna podskupina: D5
Lokacija dela, organizacijska enota: rektorat Univerze v Ljubljani, Kongresni trg 12, Ljubljana, Univerzitetna služba za pravne zadeve ter upravljanje z dokumentarnim in arhivskim gradivom
Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
Trajanje zaposlitve: nedoločen čas
Poskusno delo: 3 mesece
Rok za prijavo: 3. 12. 2025 – 19. 12. 2025
Elektronske vloge z življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev naj kandidati/ke v razpisnem roku pošljejo na elektronski naslov: rektorat@uni-lj.si
Kandidati se morajo ob oddaji vloge obvezno sklicati na številko zadeve: 103-39/2025.
Pogoji za opravljanje dela:
- specializacija po visokošolski izobrazbi (prejšnja) pravne, upravne ali druge ustrezne smeri, ali
- visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) pravne, upravne ali druge ustrezne smeri, ali
- magistrska izobrazba (2. bolonjska stopnja) pravne, upravne ali druge ustrezne smeri
- zaželene delovne izkušnje na področju javnih naročila ali poznavanje predpisov s področja javnega naročanja
- aktivno znanje angleškega jezika
- znanja za uporabo računalniških programov (dobro poznavanje word, excel, outlook, powerpoint)
- komunikativnost, organizacijske sposobnosti
- večopravilnost (vključno z delom pod časovnim pritiskom)
- Sposobnost pisanja zahtevnih pravnih besedil
Opis dela in nalog:
- samostojno opravlja strokovne naloge na svojem delovnem področju
- oblikuje poročila, sklepe in stališča delovnega področja
- koordinira, spremlja in izvaja postopke svojega delovnega področja
- spremlja informacije in novosti na svojem delovnem področju
- opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega
Podrobnejši opis:
- samostojno vodi zahtevna in manj zahtevna javna naročila in nabave
- izvaja operativne naloge delovnega področja, vključno z administrativno-tehnično pomočjo
- spremlja informacije in novosti na svojem delovnem področju
- opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega
- sodeluje pri pripravi ali samostojno pripravlja zahtevnejša pravna besedila (mnenja, stališča, pogodbe, razpisna dokumentacija…)
- sodeluje in svetuje strokovnim službam v vseh fazah izvedbe javnega naročanja (zlasti pomoč pri izbiri postopka, usklajevanje strokovnega in pravnega dela javnega naročila)
- dokončno pripravlja dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila, vključno s pogodbo
- nudi pomoč strokovnim službam pri pripravi dopolnjevanju in spreminjanju dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila
- skrbi za objave v informacijskih sistemih za javno naročanje
- vodi evidence in skrbi za poročanje v skladu z zakonodajo
- nudi strokovno pomoč članicam univerze
Plača: osnovna plača se določi z uvrstitvijo v izhodiščni 23. plačni razred (kar vrednostno pomeni 2.402,60 EUR bruto, pri čemer je potrebno upoštevati še postopno odpravo nesorazmerij do leta 2028).