Vrsta predmeta

Obštudijska dejavnost

Kreditne točke (ECTS KT)

4

Status prijave

Zaprta

Študijski program

Za uveljavljanje ECTS kreditnih točk v študijskih programih 1. in 2. stopnje.

Pogoji za vpis k predmetu in pristop k izpitu

Vpis v najmanj 2. letnik prve stopnje oz. v višjo stopnjo. Izbor na podlagi dosedanjih izkušenj z objavami na družbenih medijih. Izbor opravi nosilec predmeta, kriterija sta povprečna ocena do takrat opravljenih izpitov (50 %) in izkušnje z upravljanjem družbenih omrežjih (50 %).

Terminska izvedba

Zimski in letni semester

Način izvedbe

V živo

Oblike dela

  • Seminar: 8 ur.
  • Samostojno delo: 112 ur.

Način ocenjevanja

Opravil/a - Ni opravil/a. Poročilo o opravljenem delu.

Vsebina predmeta

Opredelitev družbenih medijev. Pisanje za družbene medije. Pomembnost družbenih medijev za akademske institucije. Povečevanje angažiranosti občinstva na družbenih medijih. Analitike družbenih medije.

Cilji in kompetence

  • Poznavanje osnov družbenih medijev.
  • Ustvariti kampanjo na družbenih medijih.
  • Preusmerjati promet na osrednjo spletno stran.  
  • Ustvariti uredniški koledar.  
  • Meriti promet na straneh.  

Predvideni študijski rezultati

Študentje bodo na koncu:

  • razumeli razliko med različnimi platformami družbenih medijev, vključno s funkcionalnostjo, ciljnim občinstvom in uporabo,
  • znali določiti, kateri kanal je najustreznejši za njihove cilje,
  • pisati objave za Facebook in Twitter,
  • fotografirati in v primerno velikosti fotografijo naložiti na družbene medije (npr. instagram),
  • ustvariti kampanjo na družbenih medijih s pomočjo uredniškega koledarja, vključno z optimalnimi vsebinami in pogostostjo objav.

Literatura

  • Kawasaki, Guy in Peg Fitzpatrick. 2014. The art of social media. New York: Portfolio.
  • Hunt, Todd in James E. Grunig. 1995. Tehnike odnosov z javnostmi. Ljubljana: DZS.  

Opombe

Kreditno ovrednoteni predmeti so financirani s strani Univerze v Ljubljani in so za študente Univerze v Ljubljani brezplačni.