Vrsta študijskega programa

Magistrski

Trajanje v letih

2

Št. ECTS kreditnih točk

120

Članica UL

Opis programa

Na programu Trženje boste osvojili spretnosti in znanja za uspešno strokovno delovanje v trženjskih in interdisciplinarnih timih in za učinkovito komuniciranje s strokovnjaki na drugih področjih, tudi v mednarodnem okolju, zlasti če si mednarodne izkušnje pridobite na študijski izmenjavi v tujini. Temeljni cilj magistrskega študijskega programa druge stopnje Trženje je izobraziti takšen profil diplomanta, ki bo imel naslednje splošne in predmetnospecifične kompetence: sposobnosti za analize, sinteze in oblikovanja rešitev kompleksnih trženjskih problemov v gospodarskih in negospodarskih organizacijah; sposobnosti za uporabo raziskovalnih metod in postopkov ter razvijanja kritične presoje trženjske prakse in ponujanih rešitev na trženjskem področju; sposobnost uporabljanja sodobnih trženjskih konceptov v trženjski praksi; sposobnost avtonomnega reševanja tudi najkompleksnejših vprašanj trženja; sposobnosti za skupinsko strokovno delo v trženjskih in interdisciplinarnih timih; sposobnosti za učinkovito komuniciranje z izvedenci tudi z drugih strokovnih področij; sposobnosti za dojemanje različnosti ter kulturnih in drugih razlik v mednarodnem trženjskem kontekstu; občutljivost za etično refleksijo in angažiranje na svojem strokovnem področju; sposobnosti za samoučenje, prilagajanje novim razmeram in ustvarjalno iskanje trženjskih rešitev v njih; sposobnosti za vodenje ljudi še posebej pri trženjskem delu in kakovost tega dela ter sposobnosti za spodbujanje novih podjetniško naravnanih idej.