Vrsta študijskega programa

Magistrski

Lastnost študijskega programa

Pedagoški

Trajanje v letih

2

Št. ECTS kreditnih točk

120

Članica UL

Opis programa

Namen drugostopenjskega študijskega programa je oblikovati strokovnjaka/-injo s širokim teoretičnim in praktičnim znanjem s področja inkluzivne pedagogike.

Študij je usmerjen v raziskovanje in pridobivanje novih spoznanj o teoriji in praksi inkluzivne pedagogike, v razvijanje novih modelov in metod dela, senzibilizaciji pedagoških delavk in delavcev za potrebe ranljivih skupin otrok in mladostnikov (predvsem otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, iz drugih kultur, socialno-ekonomsko in kako drugače prikrajšanim posameznikom/skupinam, ki so vključeni v redne VIZ programe in v VIZ program prilagojenega izvajanja z dodatno strokovno pomočjo), obvladovanju različnih strategij prilagoditev in dela z njimi ter v razvijanje (po)svetovalnih veščin.

Program predvideva proučevanje in raziskovanje problemov izključevalnih praks, pri čemer interdisciplinarno povezuje ugotovitve domačih in tujih znanstvenih in strokovnih raziskav s področja inkluzivne pedagogike (sistemski, institucionalni in razredni dejavniki inkluzivnosti, teorije poučevanja in učenja, svetovanja, organizacije, komunikacije, skupinske dinamike).