Vrsta študijskega programa

Univerzitetni

Trajanje v letih

3

Št. ECTS kreditnih točk

180

Opis programa

Komunikologija – Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi temelji na proučevanju marketinga in odnosov z javnostmi. 

Odgovarja na vprašanje, kaj pomeni integrirano tržno komuniciranje, kako potekajo marketinški odnosi ter kakšne so male skrivnosti velikih mojstrov oglaševanja in odnosov z javnostmi. Študent na programu dobi vpogled v odnose z javnostmi in spozna različne vidike marketinga prek specializiranih marketinških vsebin, kot so denimo vedenje porabnikov, storitveni marketing, raziskovanje in merjenje marketinškega delovanja. Študijski proces je zasnovan tako, da študent poleg spoznavanja vsebin na teoretični ravni pridobiva tudi praktična znanja prek projektnega dela v okviru posameznih predmetov ter neposrednega stika s stroko in prakso v okviru praktikuma s področja marketinga in odnosov z javnostmi, ki se izvaja v 3. letniku. Pri praktikumu študent skozi neposredni stik s strokovnjaki in delo na praktičnih projektih spoznava aktualne trende in dogajanje v praksi marketinga in odnosov z javnostmi.

Diplomante/-ke najdemo med ključnimi strokovnjaki v vodstvih podjetij, vladnih in nevladnih organizacij, med svetovalci, načrtovalci in izvajalci tržnokomunikacijskih dejavnosti v oglaševanju, pri odnosih z javnostmi, spletnem komuniciranju, pospeševanju prodaje, medijskem in kreativnem načrtovanju, raziskovanju trga, na področju sponzorstev in donatorstva ter samostojnega podjetništva.

Diplomanti/-tke se v največji meri zaposlujejo v naslednjih organizacijah: 1. Oglaševalske oz. komunikacijske agencije; medijske agencije; raziskovalne agencije - npr. Luna/TBWA, Agencija 101, Pristop Media, Pristop, Shift, Futura DDB, Herman & partnerji, Propiar, Consensus, Mediana, Ipsos ipd. 2. Marketinški oddelki, oddelki za korporativno komuniciranje oz. odnose z javnostmi v podjetjih - npr. Krka, Novartis/Lek, Goodyear, NLB, NKBM, Vzajemna, Iskratel, Sava Turizem, Lidl, Hisense (Gorenje), Atlantik Grupa, Danfoss, Iskraemeco, Mercator, A1, Big Bang, Philips, P&G ipd. 3. Nevladne organizacije (področje komuniciranja) - npr. Rdeči križ Slovenije, Zveza prijateljev mladine Moste-Polje, Ekologi brez meja, Prostorož, Zveza potrošnikov Slovenije, NoExcuse, Slovenian Youth Agency, Amnesty International ipd. 4. Ministrstva in ostale javne institucije – npr. Nacionalni inštitut za Javno zdravje, Ministrstvo za zdravje, Gospodarska zbornica Slovenije, Občina Škofljica, Mestna občina Ljubljana, javni zavod SNG Drama Ljubljana, Univerza v Ljubljani ipd. 5. Ostalo, npr. Predstavništvo EK v Sloveniji, Politične stranke (SD), Medijske hiše – npr. RTV, Pro Plus, Media24, samozaposlitev.