Vrsta študijskega programa

Magistrski

Trajanje v letih

2

Št. ECTS kreditnih točk

120

Članica UL

Opis programa

Temeljni namen magistrskega študijskega programa druge stopnje Turizem je prispevati k razvoju znanj in sposobnosti, potrebnih za uspešno in učinkovito izvajanje projektov in programov ter za uspešno vodenje poslovnih funkcij v pretežno ali deloma turističnih (pa tudi neturističnih) podjetjih in organizacijah na lokalni, regionalni in državni ravni. Cilj je vpisanim slušateljem ponuditi možnost nadgradnje oziroma zaokroženo znanje o turizmu, ki naj bi omogočilo bolj strokovno in profesionalno vodenje podjetij, projektov in razvoja na tem področju. Študijski program se nanaša tako na narodnogospodarsko dimenzijo turizma (le kot okvir za razumevanje pojava in osnova za povezovanje in sodelovanje z vladnimi in nevladnimi narodnogospodarskimi, regionalnimi in lokalnimi turističnimi organizacijami) kot na menedžersko in podjetniško dimenzijo.

Podjetniška dimenzija izpostavlja predvsem menedžerske discipline za turistične menedžerje in znanja iz podjetništva, tako pospeševanja podjetništva kot ustanavljanja malih podjetij v turizmu. Diplomanti s pridobljenimi znanji lahko nadaljujejo akademsko izobraževanje na doktorskih programih.