Glavni cilj pobude BLISS je povečati učinkovitost in odpornost visokošolskega zavoda ter hkrati študentom zagotoviti bolj dostopno in prilagodljivo učno izkušnjo.

To bo zahtevalo analizo in uporabo BL, kar bo prineslo dvojni prispevek:
Oblikovanje in izvajanje posebnih izobraževalnih enot, ki jih je treba vključiti v inženirske učne načrte. Te bodo temeljile na najnovejših dosežkih na pedagoškem področju kombiniranega učenja. Pri tej dejavnosti se bodo uporabile tudi nedavne izkušnje konzorcija v času pandemije Covid-19, ko so bile visokošolske ustanove po vsem svetu prisiljene povečati uporabo pristopov učenja na daljavo.

Zagotavljanje metodološke podpore za racionalno izvajanje strategij kombiniranega učenja v učnih načrtih visokošolskih zavodov s ciljem povečati učinkovitost in odpornost osnovnih izobraževalnih sistemov ter izboljšati dostopnost za študente.

Datum začetka

Rok za izvedbo

Status projekta

V teku

Vsebinske oznake

Erasmus+ KA2 in Jean Monnet

Financiranje

ERASMUS+ (2021 - 2027)
KA2
Partnerships for Cooperation Cooperation Partnerships
Cooperation Partnerships in Higher Education

Spletna stran projekta

Koordinator

KTH Royal Institute of Technology, Švedska

Partnerji

Politecnico di Torino, Italija
Universita ta Malta, Malta
Universita' degli studi di Bergamo, Italija
Sveučilište u Rijeci, Hrvaška

Vrednost projekta

355.005,00 EUR

Vrednost za UL

57.382,00 EUR

Članica/Rektorat UL

Fakulteta za strojništvo UL (UL FS)

Odgovorna oseba

#

Kombinirano učenje, Dostopno učenje, Prožno učenje, Učenje na daljavo, Digitalne vsebine, Tehnologije in prakse, Nove metode in pristopi učenja in poučevanja, Erasmus+