Glavni cilj pobude BLISS je povečati učinkovitost in odpornost visokošolskega zavoda ter hkrati študentom zagotoviti bolj dostopno in prilagodljivo učno izkušnjo.
To bo zahtevalo analizo in uporabo BL, kar bo prineslo dvojni prispevek:
Oblikovanje in izvajanje posebnih izobraževalnih enot, ki jih je treba vključiti v inženirske učne načrte. Te bodo temeljile na najnovejših dosežkih na pedagoškem področju kombiniranega učenja. Pri tej dejavnosti se bodo uporabile tudi nedavne izkušnje konzorcija v času pandemije Covid-19, ko so bile visokošolske ustanove po vsem svetu prisiljene povečati uporabo pristopov učenja na daljavo.
Zagotavljanje metodološke podpore za racionalno izvajanje strategij kombiniranega učenja v učnih načrtih visokošolskih zavodov s ciljem povečati učinkovitost in odpornost osnovnih izobraževalnih sistemov ter izboljšati dostopnost za študente.
Datum začetka
Rok za izvedbo
Status projekta
V teku
Vsebinske oznake
Erasmus+ KA2 in Jean Monnet
Financiranje
ERASMUS+ (2021 - 2027)
KA2
Partnerships for Cooperation Cooperation Partnerships
Cooperation Partnerships in Higher Education
Spletna stran projekta
Koordinator
KTH Royal Institute of Technology, Švedska
Partnerji
Politecnico di Torino, Italija
Universita ta Malta, Malta
Universita' degli studi di Bergamo, Italija
Sveučilište u Rijeci, Hrvaška
Vrednost projekta
355.005,00 EUR
Vrednost za UL
57.382,00 EUR
Članica/Rektorat UL
Fakulteta za strojništvo UL (UL FS)
Odgovorna oseba
#
Kombinirano učenje, Dostopno učenje, Prožno učenje, Učenje na daljavo, Digitalne vsebine, Tehnologije in prakse, Nove metode in pristopi učenja in poučevanja, Erasmus+