Na delavnici boste spoznali izdelavo interaktivnih učnih gradiv, s fokusom na izdelavi adaptivnih učnih gradiv. Najprej se boste seznanili z Mayerjevimi načeli, ki jih je smiselno upoštevati pri ustvarjanju večpredstavnih gradiv. Predstavili bomo različne vrste interaktivnosti in se v nadaljevanju osredotočili na praktično delo z različnimi orodji. Spoznali boste orodji H5P Branching Scenario in Moodle lekcija, ki podpirata adaptivno učenje.

Tip delavnice

Fokusne spletne delavnice

Avtorji

Sanja Jedrinović, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Anja Luštek, Tadeja Nemanič, Ana Žabkar Šalić, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj

Recenzenti

/

Lektoriranje

/

Trajanje

2 tedna

Moderiranje izvedbe

Mateja Bevčič

Več o delavnici

Delavnica je namenjena spoznavanju adaptivnega učenja z uporabo interaktivnih učnih gradiv. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 3 poglavja: 

  • Mayerjeva načela pri ustvarjanju večpredstavnih učnih gradiv

Pri tej temi boste spoznali Mayerjeva načela in se seznanili kako jih uporabljati in upoštevati pri ustvarjanju večpredstavnih učnih gradiv. 

Kot zaključek poglavja je potrebno obvezno uspešno opraviti kviz, s katerim boste preverili razumevanje predstavljene vsebine. Kot priporočeno pa je sodelovanje v forumu, v katerem vas vabimo k deljenju vaših izkušenj z uporabo Mayerjevih načel pri ustvarjanju gradiv.

  • Interaktivna večpredstavna učna gradiva

Pri tej temi boste spoznali več vrst interaktivnosti. Kako interaktivnost vključiti v pedagoški proces boste spoznali z modelom TPACK, ki povezuje tri glavne komponente učnega okolja – vsebino, pedagogiko in tehnologijo. Ob tej priložnosti boste spoznali tudi SAMR model, ki kategorizira štiri različne ravni integracije tehnologije v pedagoški proces.  

Kot zaključek poglavja je obvezno reševanje kviza in priporočljivo sodelovanje v forumu na temo interaktivnih učnih gradiv.

Adaptivno učenje z uporabo IKT

Pri tej temi se boste seznanili z adaptivnem učenjem in se preizkusili pri uporabi orodij za ustvarjanje adaptivnih učnih gradiv. V ta namen boste preko vodičev spoznali orodji Moodle lekcijo in H5P Branching Scenario.

Za uspešno zaključevanje poglavja je potrebno oddati nalogi, v sklopu katere je potrebno ustvariti adaptivno učno gradivo z uporabo Moodle lekcije in H5P Branching Scenario. Priporočeno je sodelovanje v forumu, kjer lahko delite svoje ideje in izkušnje z adaptivnimi učnimi gradivi.

Cilji delavnice

  • spoznavanje Mayerjevih načel za izdelavo večpredstavnih učnih gradiv;
  • spoznavanje TPCK-modela;
  • spoznavanje SAMR-modela;
  • spoznavanje različne IKT za pripravo interaktivnih učnih gradiv;
  • spoznavanje različnih vrst interaktivnosti;
  • izdelovanje interaktivnih učnih gradiv.

    Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice

    • v času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovanje v vsaj 1 (poljubno izbrani) razpravi;
    • v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti 2 kviza ob zaključku posameznih sklopov;
    • v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti zaključne aktivnosti po posameznih sklopih;
    • v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti zaključno aktivnost;
    • ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.

    Po uspešno opravljenih vseh aktivnostih udeleženci prejmejo potrdilo v spletni učilnici in nekaj dni po zaključku tečaja tudi potrdilo o opravljenem pedagoškem usposabljanju po pošti (na fakulteto).