Interaktivna učna gradiva
Na delavnici boste spoznali inovativne učne metode, ki na učinkovit način podprejo in izboljšajo uporabo tehnologije v učnem procesu. V ta namen boste spoznali Mayerjeva načela, TPACK-model in SAMR-model ter jih upoštevali pri ustvarjanju večpredstavnih učnih gradiv. Seznanili se boste z različnimi spletnimi orodji, v okviru katerih lahko ustvarite interaktivna učna gradiva, kot so interaktivne predstavitve, interaktivni videoposnetki, adaptivna učna gradiva in razne druge aktivnosti.
Tip delavnice
Avtorji
Recenzenti
Lektoriranje
Trajanje
Moderiranje izvedbe
Več o delavnici
Delavnica je namenjena spoznavanju inovativnih učnih metod, TPACK-modela in SAMR-modela ter Mayerjevih načel. Poleg uvodnega in sklepnega dela je sestavljena iz 6 poglavij:
-
Interaktivna večpredstavna učna gradiva
Spoznali boste TPACK–model (tehnološko pedagoško vsebinsko znanje), ki predstavlja nov okvir poučevanja, in SAMR-model za vrednotenje stopnje didaktične uporabe IKT v študijskem procesu. Poleg tega si boste ogledali še nekaj primerov, ki prikazujejo uporabo in upoštevanje Mayerjevih načel.
V tem poglavju si boste ogledali gradiva in vire, oddali nalogo, kjer boste analizirali eno izmed lastnih večpredstavnih učnih gradiv glede na različna Mayerjeva načela, ter sodelovali v razpravi.
-
Primerjalna analiza orodij za izdelavo različnih interaktivnih učnih gradiv
Pogledali si boste primerjalno analizo IKT-orodij za pripravo različnih interaktivnih učnih gradiv, v nadaljevanju pa boste orodja tudi podrobneje spoznali.
V tem poglavju si boste ogledali gradiva, vire in vodiče.
-
Izdelava interaktivnih učnih gradiv
Spoznali boste IKT-orodja za izdelavo interaktivnih učnih gradiv: H5P, Mindmeister, Quizizz, Genially, GoConqr, Insert Learning in Wordwall.
V tem poglavju si boste ogledali gradiva, vire in vodiče, oddali nalogo in sodelovali v razpravi.
-
Izdelava interaktivnih predstavitev
Spoznali boste IKT-orodja za pripravo različnih interaktivnih predstavitev: H5P, Neardpod, Mentimeter, Quizizz, Canva, Iorad, Pear Deck, GoConqr in Mindmesiter.
V tem poglavju si boste ogledali gradiva, vire in vodiče, oddali nalogo ter sodelovali v razpravi.
-
Izdelava interaktivnih videoposnetkov
Spoznali boste orodja za izdelavo interaktivnih videoposnetkov: Edpuzzle, H5P in Nearpod.
V tem poglavju si boste ogledali gradiva, vire in vodiče, oddali nalogo in sodelovali v razpravi.
-
Adaptivno učenje z uporabo IKT
Spoznali boste orodja, ki podpirajo adaptivno učenje: Moodle in H5P.
V tem poglavju si boste ogledali vodiče, oddali nalogo in sodelovali v razpravi.
-
Sklepno poglavje
V sklepnem poglavju vas čaka zaključna aktivnost, kjer boste na podlagi pripravljenih kriterijev pripravili analizo štirih orodjih za izdelavo interaktivnih gradiv za uporabo v pedagoškem procesu, ki ste jih spoznali na delavnici.
Cilji delavnice
-
spoznavanje TPACK-modela;
-
spoznavanje SAMR-modela;
-
spoznavanje Mayerjevih načel za izdelavo večpredstavnih učnih gradiv;
-
spoznavanje različne IKT za pripravo interaktivnih učnih gradiv;
-
spoznavanje različnih vrst interaktivnosti;
-
izdelovanje interaktivnih učnih gradiv.
Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice
-
V času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovanje v vsaj 1 razpravi;
-
v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti uvodni kviz;
-
v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti zaključne aktivnosti po posameznih sklopih;
-
v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti zaključno aktivnost;
-
ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.
Po uspešnem zaključku delavnice in izpolnitvi vseh obveznosti prejmete potrdilo o udeležbi na usposabljanju po e-pošti.