V okviru Centra Digitalna UL izvajamo številne tematsko različne delavnice, ki potekajo tako na spletu kot tudi v predavalnicah, v živo.
Prilagodite izpis
Naziv
Opis
Tip delavnice
Naziv
Opis
Na delavnici boste spoznali osnovne funkcionalnosti spletne učilnice Moodle in kako jih na najbolj učinkovit način uporabiti v pedagoškem procesu. Najprej se boste seznanili z osnovnimi možnostmi za organizacijo študijskega procesa in gradiv ter z osnovnimi načini predstavitve vsebin v spletni učilnici. Nadaljevali boste s spoznavanjem sodelovalnega učenja v spletni učilnici in se preizkusili v pripravi sodelovalnih aktivnosti, kot so forum, klepet, slovar in wiki. Spoznali boste tudi različne aktivnosti za vrednotenje znanja, kot so naloga, kviz, anketa in izbira ter se na koncu delavnice seznanili še z nekaj možnostmi vključevanja igrifikacije v spletni učilnici.
Tip delavnice
Intenzivne spletne delavnice
Naziv
Opis
Na delavnici boste spoznali napredne aktivnosti v spletni učilnici Moodle ter se naučili, kako spletno učilnico smiselno uporabiti v pedagoškem procesu. Seznanili se boste z Moodle aktivnostmi kot npr. delavnica, knjiga, kontrolni seznam, lekcija, podatkovna zbirka, odziv ter ustvarjanjem interaktivnih gradiv z vtičnikom H5P. Spoznali boste tudi možnosti spremljanja napredka študentov ob uporabi poročil ter redovalnice v spletni učilnici.
Tip delavnice
Intenzivne spletne delavnice
Opis
Udeleženci boste na delavnici pridobili znanje o konceptu SAMR-modela, ki ga boste nato lahko uporabili pri načrtovanju in izvajanju pedagoških aktivnosti. Raziskali bomo vsako stopnjo modela – zamenjavo, nadgradnjo, preoblikovanje, redefinicijo - ter preučili primere uporabe IKT na vsaki ravni. Poleg tega bomo razpravljali o tem, kako lahko pedagogii s pomočjo tega modela načrtujete aktivnosti, ki spodbuja kritično razmišljanje, ustvarjalnost in sodelovanje med štiudenti ob uporabi IKT.
Tip delavnice
Fokusne spletne delavnice
Opis
Na delavnici boste spoznali osnovne funkcionalnosti spletne učilnice Moodle in različne načine učinkovite uporabe le-te v pedagoškem procesu. Seznanili se boste z osnovnim premikanjem in navigacijo po spletni učilnici, urejanjem skrbništva predmetov, ustvarjanjem map in oznak za organizacijo gradiv, ustvarjanjem strani in knjig za predstavitev vsebin, z dodajanjem datotek in spletnih povezav ter spoznali možnosti ustvarjanja kompetenčnih okvirjev in uporabe dejavnosti Booking za rezervacije na različne dogodke v spletni učilnici.
Tip delavnice
Fokusne spletne delavnice
Opis
Na delavnici boste spoznali sodelovalno učenje in računalniško podprto sodelovalno učenje, podprto s spletnimi učnimi okolji, kot so GoConqr, Edmodo, Nearpod, Mahara, Moodle, Google Classroom, Trello in Padlet. Spoznali boste, kako predstavljena orodja obogatijo sodelovalno učenje in omogočijo problemsko učenje.
Tip delavnice
Fokusne spletne delavnice
Opis
Na delavnici boste spoznali pomen formativnega spremljanja znanja, mnenj in idej v pedagoškem procesu in kako ga lahko najučinkoviteje podpremo z IKT. S pomočjo primerjalne analize različnih orodij glede na strategije vrednotenja, učno analitiko, načrtovanje in možnosti povratnih informacij boste pridobili boljši vpogled v orodja, ki lahko smiselno podprejo formativno spremljanje študijskega procesa. V nadaljevanju se boste tudi podrobneje seznanili z možnostmi teh orodij. Na delavnici bo fokus na možnostih samovrednotenja in medvrstniškega vrednotenja.
Tip delavnice
Fokusne spletne delavnice
Opis
Na delavnici boste spoznali osnovne funkcionalnosti spletne učilnice Moodle in načine kako jih učinkovito uporabiti v podporo sodelovalnemu učenju in delu. Seznanili se boste z različnimi Moodle orodji, kot so forum, klepet, slovar, wiki in podatkovna zbirka, s katerimi lahko obogatite svoje poučevanje z zanimivimi aktivnostmi in jih uporabite za spodbujanje študentov pri komuniciranju z vrstniki, deljenju mnenj in idej, soustvarjanju gradiv, podajanju (kritičnih) povratnih informacij vrstnikom ipd.
Tip delavnice
Fokusne spletne delavnice
Opis
Na delavnici se osredotočimo na sodelovalno učenje in računalniško podprto sodelovalno učenje, podprto s spletnimi učnimi okolji, kot so GoConqr, Edmodo, Nearpod, Mahara, Moodle, Google Classroom, Trello in Padlet. Spoznamo, kako predstavljena orodja obogatijo sodelovalno učenje in omogočijo tudi izvedbo projektnega učnega dela in problemskega učenja.
Tip delavnice
Intenzivne spletne delavnice
Opis
Na delavnici boste spoznali osnovne pojme, povezane z učno analitiko in se seznanili z njenimi možnostmi v različnih učnih okoljih. Učna okolja, na katera se bomo osredotočili in lahko celostno podprejo pedagoški proces, so Moodle, MS Teams, Schoology in Google Classroom. V delavnici bo en sklop namenjen tudi možnostim učne analitike v različnih orodjih, ki so v podporo določenim segmentom pedagoškega procesa (npr. predstavljanje vsebine, formativno spremljanje znanja študentov), tako da boste lahko spoznali možnosti učne analitike z IKT, tudi če ne uporabljate sodelovalnih učnih okolij. Ker je učna analitika zelo tesno povezana z analizo lastnega poučevanja, boste na delavnici spoznali nekaj dobrih praks in orodij, ki vam bodo omogočila analizo lastnega poučevanja.
Tip delavnice
Intenzivne spletne delavnice
Opis
Na delavnici boste spoznali elemente iger v izobraževanju ter se srečali s pojmom igrifikacija. Z namenom popestritve pedagoškega procesa in pridobivanja idej za uporabo elementov igre v pedagoškem procesu se boste seznanili z različno IKT, kot so H5P, Kahoot, Socrative ter vtičniki v spletni učilnici Moodle.
Tip delavnice
Fokusne spletne delavnice