Vrsta študijskega programa

Magistrski

Lastnost študijskega programa

Pedagoški

Trajanje v letih

2

Št. ECTS kreditnih točk

120

Članica UL

Opis programa

Temeljni cilji programa so usposobiti študente za poglobljeno poznavanje šolskih politik na institucionalni, lokalni, nacionalni oziroma mednarodni ravni, za njihovo proučevanje in načrtovanje. Študijski cilji obsegajo doseganje usposobljenosti za avtonomno in strokovno ter etično reflektirano delovanje v različnih institucionalnih in civilno družbenih okoljih, v katerih bodo delovali diplomanti. Študijski program naj bi poglobil poznavanje ključnih sodobnih konceptualizacij edukacije in njenega proučevanja ter načrtovanja.

Poglobljeno poznavanje konceptualizacij bo odločilno prispevalo k sposobnosti ocenjevanja aktualnih edukacijskih politik, proučevanju najpomembnejših delov le teh in načrtovanju mogočih sprememb na področju skrbi za kulturni in človeški kapital. Razvijanje sposobnosti raziskovalnega pristopa k področju edukacijskih politik bo omogočilo reflektiran pristop k načrtovanju edukacijskih politik na različnih ravneh vzgoje in izobraževanja od vrtcev pa do visokega šolstva. Hkrati bo tovrsten študij usposabljal za delo v delih upravnega aparata lokalne, regionalne in državne ravni, ki se ukvarjajo s področjem edukacije.

Samostojno delo, delo v skupini, sposobnost analizirati, svetovati in usmerjati politike na področjih in ravneh edukacije bodo praktični cilji predlaganega študijskega programa druge stopnje.