Študentski start-upi

Si eden tistih študentov, ki kar naprej razmišljajo o dobrih idejah, inovacijah in poslovnih priložnostih?

Spoznaj vse priložnosti, ki jih ponuja ekosistem Univerze v Ljubljani.

Splošne podjetniške vsebine za študente:

Prostori in podpora za prve podjetniške korake

  

Mala pasica - 800x490 (9) (1).png

Tvoja prva startup skupnost - Ljubljanski univerzitetni inkubator (LUI)

- svetovanje pred vstopom na podjetniško pot,
- mentorska pomoč pri pripravi poslovnega modela, razvoju in rasti podjetja,
- kratka in učinkovita izobraževanja s področja marketinga, financ in vodenja podjetja,
- najem prostorov, pisarn in konferenčnih sob,
- mreženje z ostalimi podjetniki, investitorji in razvijalci, sanjači, …

Več
Impact HUB

Impact HUB

Impact Hub Ljubljana je več kot samo co-working prostor. Predstavlja skupnost ljudi, ki se zavedajo, da moramo za boljšo prihodnost ukrepati zdaj in da lahko učinek dosežemo hitreje, če delujemo skupaj. Svojim članom omogoča podporo na različnih stopnjah njihove podjetniške poti, vključno z vključevanjem v pester nabor programov, dostopom do mentorjev ter možnostmi financiranja vlagateljev, ki jim je družbeni vpliv ravno tako pomemben kot njihovi skupnosti.

Več
RogLab

Laboratoriji Centra Rog

V pritličju Centra Rog je devet proizvodnih laboratorijev, ki delujejo po načelu »naredi si sam_a«:
- FabLab
- Tekstilni lab
- Lesarski lab
- Kovinarski lab
- Zeleni lab
- Keramičarski lab
- Steklarski lab
- Lab za nakit
- Kuharski lab

Več

Zgodbe naših podjetnih alumnov

Dva prehranska entuziasta z Biotehniške fakultete UL sta želela korenito spremeniti prehranski sistem. Najprej sta naredila prvi slovenski veganski burger in ugotovila, da to nikakor ni dovolj inovativno, da bi lahko konkurirala velikim. Razvila sta najboljši veganski steak na svetu in se z razširjeno ekipo podala v ameriški YCombinator, kjer so dobili veliko investicijo. Danes iz Domžal dobavljajo najnaprednejše in najboljše vegansko meso po vsem svetu in so prisotni na policah najprestižnejših trgovin.

Juicy Marbels

      

Na startup vikendu Ekonomske fakultete UL se v čistem začetku influencer marketinga rodi ideja o platformi, kjer bi mali in veliki brandi lahko našli prave influencerje za promocijo. Izgleda zelo obetavno. Posel dobro steče, en profesor celo investira. Firma raste. Ampak, trg se spreminja in večji biznis se najde v tem, da brandi od uporabnikov samo kupujejo fotke in videe. Prek platforme tako steče ogromno podatkov in na podlagi teh, lahko umetna inteligenca firmam dela celotne promocijske kampanje. To je Influee.

Influee

       

Kako v petih letih do več kot 10 milijonov € prodaje? Začneš na startup vikendu Ekonomske fakultete UL, greš v center Ljubljane in prosiš znano kozmetično firmo za lončke (kasneje jim boš huda konkurenca). Lončke napolniš z najbolj dišečo samoporjavitveno kremo, greš nazaj v center in začneš prodajat. Startup vikend je marca, do poletja naštudiraš še marketing in v prvem letu prodaš 2.500 krem. V drugem 30.000. Potem pa vsako leto najmanj podvojiš prodajo. Simpl.

Byrokko