Projekt raziskuje vprašanje: »Za koga pravzaprav poskušamo prilagoditi šolski sistem?«. Namesto da bi se osredotočal zgolj na antropologijo znotraj izobraževanja, preučuje antropološke temelje izobraževalnih politik. Takšna perspektiva pomaga razkriti temeljne vrednote in predpostavke, ki oblikujejo reforme, ter prispeva k razvoju bolj vključujočih in učinkovitih šolskih sistemov, usklajenih s cilji Evropskega izobraževalnega prostora. Poleg tega projekt podpira bodoče učitelje pri razumevanju širših sociokulturnih razsežnosti izobraževanja, kar povečuje njihovo pripravljenost in prispeva k večji privlačnosti ter trajnosti učiteljskega poklica.
Start date
Deadline
Project status
In progress
Content tags
Erasmus+ KA2 and Jean Monnet
Financing
ERASMUS+ (2021 - 2027)
KA2
Partnerships for Cooperation
Cooperation Partnerships
Cooperation Partnerships in Higher Education
Coordinator
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Slovakia
Partners
Comité Européen pour l'Enseignement Catholique, Belgium
Udruga za poticanje neformalnog obrazovanja, kritickog misljenja i filozofije u praksi Mala filozofija, Croatia
Project value
400.000 EUR
Value for UL
105.380 EUR
Faculty, Academy/Rectorate
Teološka fakulteta UL (UL TEOF)
Responsible person
#
European identity and values, Research and innovation, Social responsibility of educational institutions