Projekt raziskuje vprašanje: »Za koga pravzaprav poskušamo prilagoditi šolski sistem?«. Namesto da bi se osredotočal zgolj na antropologijo znotraj izobraževanja, preučuje antropološke temelje izobraževalnih politik. Takšna perspektiva pomaga razkriti temeljne vrednote in predpostavke, ki oblikujejo reforme, ter prispeva k razvoju bolj vključujočih in učinkovitih šolskih sistemov, usklajenih s cilji Evropskega izobraževalnega prostora. Poleg tega projekt podpira bodoče učitelje pri razumevanju širših sociokulturnih razsežnosti izobraževanja, kar povečuje njihovo pripravljenost in prispeva k večji privlačnosti ter trajnosti učiteljskega poklica.

Start date

Deadline

Project status

In progress

Content tags

Erasmus+ KA2 and Jean Monnet

Financing

ERASMUS+ (2021 - 2027)
KA2
Partnerships for Cooperation
Cooperation Partnerships
Cooperation Partnerships in Higher Education

Coordinator

Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Slovakia 

Partners

Comité Européen pour l'Enseignement Catholique, Belgium

Udruga za poticanje neformalnog obrazovanja, kritickog misljenja i filozofije u praksi Mala filozofija, Croatia 

Project value

400.000 EUR

Value for UL

105.380 EUR

Faculty, Academy/Rectorate

Teološka fakulteta UL (UL TEOF) 

Responsible person

#

European identity and values, Research and innovation, Social responsibility of educational institutions