Skoči na vsebino
Prva stran
  1. Članice Univerze v Ljubljani
  2. Doktorski študijski programi
  3. Klasifikacija študijskih programov
  4. Razpisi za vpis
  5. Cenik storitev za študente
  6. Študijski koledar
  7. Osnovne informacije za študente Univerze v Ljubljani
    1. Tutorstvo
    2. Programi izmenjave erasmus+
    3. Šolnine in prispevki UL
    4. Vprašanja študentov
    5. Pravice in dolžnosti študentov
    6. Izobraževanje
    7. Študentski svet UL
    8. Spletni portal eVŠ
    9. Študenti s posebnimi potrebami in statusom
    10. Obrazec Info študent
    11. Študijski koledar
    12. Prešernove nagrade študentom Univerze v Ljubljani
  8. Leto plus
  9. Mednarodno sodelovanje in izmenjave
  10. Poletne šole 2023
  11. Mladi raziskovalci
  12. Informacije za bodoče študente
  13. Možnosti za učenje slovenščine

Tutorstvo
Tutorji o tutorstvu

Nika in NinaZakaj sta se odločili postati tutorki?
Zato, da opolnomočiva mlajše študente za aktivno delo na fakulteti in redno opravljanje študijskih obveznosti.

Nina Fricelj, študentka 4. letnika Specialne in rehabilitacijske pedagogike in Nika Bedek, študentka 1. letnika 2. stopnje Poučevanja na razredni stopnji z angleščino na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Žiga BarbaičKaj ti pomeni  opravljanje vloge tutorja? Kaj je tvoja motivacija za opravljanje tutorskega dela?
Glavna motivacija za opravljanje vloge tutorja je lastna dobra izkušnja s tutorstvom. Zdi se mi nujno, da študenti med seboj predajamo svoje neformalne izkušnje mlajšim generacijam. Pri nas je študij dokaj zahteven, zato je super imeti na začetku študija nekoga ob sebi. Ko je zares težko, se tako lahko na koga obrneš in veš, da nisi sam.

Žiga Barbarič, študent 6. letnika Medicine na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani. Že 4. leto opravlja nalogo koordinatorja študentskega tutorstva. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Karin PetkoKaj ti je najbolj všeč pri tutorskem delu?
Najbolj mi je bilo všeč, da sem lahko pomagala in podprla druge. Vsi vemo, kako stresno je lahko, ko si bruc_ka v novem okolju. Všeč mi je bilo tudi, da sem spoznavala nove ljudi in spletala nova prijateljstva.

Karin Perko, študentka 1. letnika magistrskega programa Anglistika in primerjalna književnost in literarna teorija na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miha Skender in Urška MlakarZakaj si se odločil, da postaneš tutor? Kaj pričakuješ od tutorskega dela?
Za tutorsko delo sem se odločil, ker se mi je zdelo, da je na faksu vse zelo uradno, pri tutorjih dobiš pa drugačno, bolj neuradno perspektivo. Pomoč in informacije, kako se najbolje pripraviti za vsak izpit, vedno pridejo prav. Fino je dobiti dober prijateljski nasvet, ki ti ga tutor vsekakor lahko da. Sicer pa od tutorstva nimam posebnih pričakovanj. Pustim se presenetiti in upam, da dobim "kul" skupino, v kateri si bodo med seboj pomagali in delili izkušnje.

Miha Skender, študent 2. letnika Snovanja in obratovanja na Fakulteti za strojništvo Univerze v Ljubljani. Miha letos prvič opravlja delo tutorja.

Zakaj si tutorka? Kaj ti je pri tem delu najbolj všeč?
Tutorstvo je medosebna izkušnja. Sama rada pomagam, če je to le v moji moči, kot tutorka pa lahko pomagam brucem, ki potrebujejo nasvete za lažji preskok na ritem fakultete, ki se razlikuje od srednješolskega ritma. Prav tako mi tutorstvo daje priložnosti, da sodelujem na več področjih in se vsako leto nekaj novega naučim. Rada delam v družbi mladih in zabavnih ljudi. Rada bi, da se tutorstvo na naši fakulteti bolj razširi in izkoristi. Sami delamo veliko na tem, saj smo v zadnjem letu naredili svojo FB stran, plakate, brošure in majice. S tem bi radi dosegli, da bruci vedo, da smo jim na voljo za reševanje problematike, da jim svetujemo ter jih spodbujamo, da dosežejo svoj potencial. Tutorstvo je bogata izkušnja zame, saj od vsake skupine, ki jo poskušam voditi skozi prvi letnik, vedno spletem dobre prijateljske odnose z nekaj študenti, s katerimi se družimo in sodelujemo, tudi v nadaljevanju njihovega študija.

Urška Mlakar, študentka 2.letnika magistrskega programa Toplotna in procesna tehnika na Fakulteti za strojništvo Univerze v Ljubljani. Je koordinatorka tutorjev študentov na Fakulteti za strojništvo. 

Žan FilipovičZakaj si se odločil, da boš postal tutor?
Za poslanstvo tutorja sem se odločil, ker rad pomagam ljudem. Spomnim se, kako zmeden sem bil sam v prvem letniku. Bil sem zelo hvaležen svojim tutorjem. Zdi se mi, da je to ena najlepših vlog v času študijskih let.

Žan Filipovič, študent 1. letnik 2. stopnje Poučevanja na razredni stopnji z angleščino na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Opravlja nalogo glavnega koordinatorja študentskega tutorstva na Pedagoški fakulteti.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kaj ti je bilo najlepše pri tvojem delu kot tutor?rok pučnik
Najlepše mi je bilo, da sem lahko podprl študente pri težavah, ko profesorji niso bili pravi naslov.

Rok Pučnik, študent Prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Opravljal je delo tutorja za ekonomijo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

Iva MeršnikZakaj je lepo biti tutorka?
Lepo je biti tutorka, ker spoznaš nove ljudi in pomagaš brucem, da se privadijo na vse plati študentskega življenja.

Iva Meršnik, tutorka in študentka 1. letnika 2. stopnje Tržnega komuniciranja in odnosa z javnostjo na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

Rebeka ŠnoflČesa se najbolj veseliš kot tutorka na svoj prvi dan tutorstva?
Najbolj se veselim nasmejanih obrazov in možnosti, da lahko z mlajšimi študenti delim svoje izkušnje, znanja in jih usmerjam pri iskanju rešitev mnogih izzivov, ki jih študij in študentsko življenje prinašata.

Rebeka Šnofl, študentka 4. letnika Specialne in rehabilitacijske pedagogike na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Letos prvič opravlja delo tutorke.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klemen Kvartuh

 Česa se najbolj veseliš kot bodoči tutor?
Najbolj se veselim tega, da bom vsem brucem lahko pomagal tako, kot so tutorji pomagali meni, ko sem bil tudi sam bruc. Želim si, da bom lahko pomagal pri zmanjševanju kakšnega strahu in da jim bom olajšal prehod v študentsko življenje.

Klemen Kvartuh, študent 2. letnika Športne vzgoje na Fakulteti za Šport Univerze v Ljubljani. Letos je prvič tutor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Veronika SlapnikZakaj si se odločila postati tutorka za Erasmus študente?
Veseli me delo s tujci, saj menim, da lahko prav vsak od njih deli kakšno posebno izkušnjo. V času njihovega bivanja si tako, skupaj širimo obzorja na področju kulture, jezika in znanja. Počutim se, kot da sem na izmenjavi tudi jaz.

Veronika Slapnik, študentka Tehnologija prometa in logistike na Fakulteti za Pomorstvo in Promet Univerze v Ljubljani je tutorka za Erasmus študente, ki letos prvič opravlja delo tutorke. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nejc PulkoZakaj se ti zdi lepo biti tutor?
Čudovito je biti tutor, saj se rad učim, bogatim in oplajam z novimi znanji ter jih z največjim veseljem podeljujem naprej. Vsakič znova sem navdušen, ko se študentje odločijo, da mi bodo zaupali svoje študijske izzive in se name obrnejo po učno podporo oziroma pomoč. Najbolj me navdihujejo ukaželjni študentje, predvsem tisti, ki želijo poglobiti razumevanje učnih vsebin. A vendarle gre poleg prenosa znanja pri tutoriranju, tudi za osebni stik in delovni odnos, ki ga znotraj interakcij vzpostavim s študenti. Zato opravljanje vloge tutorja zame ne predstavlja zgolj dela, temveč gre za vrednoto, ki je del mojega osebnega poslanstva.

Nejc Pulko, študent 4. letnika Fakultete za socialno delo. Že 3. leto opravlja delo tutorja.  

 

 

 

 

 

 

 

Marija MaroltKaj ti je pri tutorskem delu najbolj všeč?
Najbolj mi je všeč to, da lahko pomagam mlajšim kolegom, da jim razložim nerazumljive snovi, pa tudi da predajam svoje znanje in izkušnje naprej.
Si sama kot brucka imela dobro izkušnjo s tutorji?
Sem. Hodila sem na tutorske vaje, ki so mi pomagale. Ta dobra izkušnja me je nagovorila in mi dala motivacijo, da tudi sama postanem tutorka.

Marija Marolt, študentka 3. letnika študijske smeri Računalništvo in matematika na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tutorke ZFZakaj ste se odločile za tutorsko delo?
Za tutorsko delo smo se odločile, ker smo spoznale nove ljudi, se redno družimo in zabavamo. Pomembno nam je tudi nuditi podporo mlajšim študentov, saj so naši študijski programi lahko zelo zahtevni z obremenjujočimi urniki. S tutorstvom želimo brucem pomagati, da se bolje znajdejo v novem okolju.

Tutorke Zdravstvene fakultete Univerze v Ljubljani.