Neznani modrec je nekoč pripomnil, da so računalniki hitri in natančni, a neumni, ljudje pa smo počasni in površni, a inteligentni. To pomeni, da lahko z združenimi močmi ustvarimo nekaj, kar bo hitro, natančno in še inteligentno. Recimo šahovski program, ki pomete s svetovnim prvakom. Ali pa sistem, ki krmili vesoljsko ladjo. Ali pa, če ostanemo nekoliko bolj prizemljeni, vezje v robotski kosilnici, ki poskrbi za to, da je sosedova trata vselej brezhibno urejena. Vsa ta novodobna čudesa so plod programiranja, dejavnosti, s katero računalniku podamo natančna (spomnimo se: neumen je!) navodila, kaj naj počne. Pri predmetu Programiranje 1 (II) se bomo na primeru programskega jezika java naučili, kako pišemo taka navodila. Ne, nikogar in ničesar ne bomo poslali na Mars, tudi sosedovo kosilnico bomo pustili pri miru, boste pa spoznali vse, kar potrebujete, da boste takšna čudesa nekoč morda ustvarjali sami.
Urnik izvajanja bo objavljen na povezavi: TIMETABLE - nastavitve - izberi urnik (uni-lj.si)