Dražen Vranješ Kosi_nova.jpg

Uspešen alumen ljubljanske Fakultete za Upravo je direktor marketinga BMW Group Slovenija. Ima bogate mednarodne izkušnje v marketingu in prodaji tako na področju turizma, medijev in avtomobilizma.

Dražen Vranješ Kosi je diplomiral iz smeri manegementa na Fakulteti za Upravo v Ljubljani. Nadaljnjo se je odločil poglobiti svoje znanje in odšel na magisterski študij v Zagreb na Cotrugli Business School, kjer se je izobrazil v poslovni administraciji. 

Tekom svoje kariere je pridobil ogromno izkušenj tako internacionalnih kot domačih. Med drugim je bil je regionalni manager Term Krka, kjer je bil odgovoren za kar šest trgov, direktor prodaje spletne trgovine Bolha in direktor trženja ter prodaje na Slovaškem Radiu Antena. Draženov uspeh pripisujejo njegovemu čut za skupinsko delo, poznavanju dela z ljudmi in predanosti doseganju ciljev. 

Od marca 2017 naprej Dražen Vranješ Kosi zaseda mesto direktorja marketinga BMW Slovenije. Njegove naloge pa obsegajo vspostavitev in izvedba tržne strategije BMW Group, upravljanje z blagovnimi znamkami BMW in MINI na slovenskem trgu in tržno komunikacijo na spletu.