Janja Božič Marolt

Deluje na področju raziskovanja trga in javnega mnenja, upravljanja blagovnih znamk, medijev in marketinga. Diplomo univerzitetne sociologinje je pridobila na Fakulteti za družbene vede UL. Živi in deluje v Sloveniji.
Janja Božič Marolt je ustanoviteljica Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana. Podjetje Mediana je uspešno mednarodno podjetje usmerjeno v izvajanje različnih tržnih raziskav. Preden je soustanovila svojo družbo je bila direktorica medijskega oddelka Studia marketing Delo. Sedaj je predsednica uprav družb Mediana, Slovenija, Hrvaška, Srbija, Makedonija in predstavnica ESOMAR in EMRO ter Win GIA v Sloveniji. Vodi licenčno partnerstvo z globalno družbo Kantar za TGI in Xpert za 7 držav. Je redna predavateljica na B2, gostuje na Ekonomski fakulteti, Fakulteti za družbene vede in fakulteti Doba. Svetuje pri komunikacijskih in strategijah medijev in blagovnih znamk. Predava in vodi okrogle mize na marketinških in poslovnih konferencah v Sloveniji in tujini. Že leta 2001 je zaradi svoje uspešnosti na področju oglaševanja in tržnega raziskovanja prejela naziv Oglaševalska osebnost. Uspehe vedno pripisuje tudi sodelavcem in širšemu timu, s katerim so visoko prepoznavnost dosegli z natančnimi volilnimi napovedmi. Janja Božič Marolt svoje znanje o potrošnikih, volilnem telesu, trgih in medijih utemelji na zaupanja vrednih podatkih.