Medak Marin.jpg

Rojen je bil leta 1987, po duši je športnik in pustolovec, hkrati pa tudi zavzet podjetnik in inovator. Svoj smisel vedno znova išče v novih izzivih, izumljanju novosti ter vseživljenjskem učenju in v poučevanju drugih.

Preden je leta 2016 diplomiral na Fakulteti za elektrotehniko, je imel za seboj že celo vrsto športnih ekspedicij in različnih podjetniških izkušenj. 

Najbolj odmevni ekspediciji sta veslanje čez Atlantik in čez vzhodno Sredozemlje – tega je preveslal prvi na svetu. Na prvi so ga spremljali še trije morski navdušenci, s katerimi se je pod Tuševim sponzorstvom leta 2012 podal na 45-dnevno pot od Kanarskih otokov pa vse do Barbadosa. Dobršen delež denarnih sredstev za odpravo si je pridobil z oblikovanjem devetih nišnih spletnih strani za italijanski trg, prek katerih je uspel zbrati kar 25 tisoč evrov. Na drugi ekspediciji se mu je pridružil Avstralec Huw Kingston, s katerim sta se skupaj spopadala s kar precej neprijetnim vremenom, zaradi česar Marin Medak ta podvig ocenjuje kot najzahtevnejšega do zdaj.  

O svojih pustolovščinah Marin pridno piše tudi blog, ki ga nato objavlja na svoji spletni strani, kjer lahko najdemo tudi podatke o vseh njegovih poslovnih uspehih.  

Zlasti zanimiv je njegov poslovni projekt, ki ga je začel leta 2013, v njem pa je svojo strast do vodnih športov prvič združil tudi s poslovnim svetom. Ustanovil je znamko obeskov za ključe v obliki različnih čolničkov, Hobkey, in s tem doživel velik uspeh. Obeski danes razveseljujejo športne navdušence že po 34 državah po svetu. 

Marin Medak je do današnjega dne ustanovil tudi že dva start-upa. Prvi, ustanovljen leta 2014, je nosil ime Oivo. Zajemal je izdelavo manjšega, ličnega in praktičnega polnilnika za iPhone, ki je bil videti kot navaden obesek za ključe. Projekt je bil objavljen na Kickstarterju, vendar zaradi nekaj usodnih napak, storjenih v fazi vstopa na trg, projekt žal ni bil uspešen. Z enako ekipo pa je ponovno poskusil v začetku leta 2019, ko je ustanovil spletno trgovino Della Spina, ki omogoča nakup očal z dioptrijo po približno polovico nižji ceni kot v običajnih optikah. S tem projektom jim je uspelo, saj imajo lasten laboratorij, sami izdelujejo okvirje in delajo brez posrednikov. Poleg nižje cene pa je njihova posebnost tudi možnost enotedenskega preizkusa treh modelov očal, s čimer se stranka ne zaveže k njihovem nakupu. Projekt je za zdaj nadvse uspešen, saj so julija 2019 odprli že prvo fizično prodajalno, leta 2020 pa načrtujejo tudi širitev na italijanski trg.