Delavnica: Kako vrednotiti znanje študentov ob vpeljavi inovativniih oblik učenja z uporabo IKT
Datum dogodka: do
Lokacija dogodka: Zoom
V Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu se nam lahko pridružite na srečanju, kjer si bomo pogledali kako vse lahko vrednotimo znanje in napredek študentov, kadar v pouk vpeljujemo razne inovativne učne pristope, kot so projektno e-učenje, učenje z raziskovanjem, problemsko učenje, ki običajno zahtevajo drugačne načine vrednotenja.
Namen delavnice
Na delavnici se bomo osredotočili na prikaz različnih načinov sprotnega vrednotenja znanja z uporabo IKT. Spoznali bomo dobre prakse in primere vrednotenja npr. projektnega učnega dela, problemskega učenja, sodelovalnega učenja. Videli bomo, da vrednotenje inovativnih oblik učenja in poučevanja poteka drugače kot pri tradicionalnih oblikah. Ob tem pa bomo spoznali kako lahko v procesu vrednotenja na smiseln način uporabimo IKT. Seznanili se bomo z različnimi orodji ter funkcionalnostmi, ki nam omogočajo učinkovito spremljanje tako znanja, kot tudi napredka in samega študijskega procesa. Nekatera orodja bodo omogočala bolj celovito podporo spremljanju (npr. spletne učilnice Moodle), medtem ko bodo druga usmerjena v podporo spremljanja določenih segmentov (npr. opravljenost nalog, napredek v znanju, vrednotenje rezultatov, medvrstniško vrednotenje dela v skupinah).
Dodatne informacije
