Namen delavnice

Različne študije kažejo, da lahko študente pritegnemo k študiju oz. motiviramo za učenje tako, da v svoje redne pedagoške prakse vključimo elemente igrifikacije. Študentom lahko omogočimo, da zbirajo točke, značke, prejmejo simbolične nagrade za uspešno opravljeno delo, odkrivajo različne ravni znanj pri študijskem predmetu jih vključimo v raziskovanja, tekmovanja ter časovno omejimo njihovo sodelovanje. Poleg tega, da s tem študijski proces nekoliko igrificiramo, študentom podamo tudi povratno informacijo o njihovem znanju in napredku.

Elemente igrifikacije je možno z uporabo IKT v študijski proces dodati hitreje, bolj učinkovito, bolj organizirano in pregledno. S katerimi vse orodji si lahko pomagamo in kakšne primere dobre prakse uporabe igrifikacije v študijskem procesu na različnih strokovnih področjih poznamo, si bomo ogledali in prediskutirali na srečanju v živu. 

UL_Center_mini_logo.png

Center Digitalna UL

Kontakt

Univerza v Ljubljani
Kongresni trg 12
1000 Ljubljana

E-naslov: digitalna@uni-lj.si