Namen delavnice

Ste se kdaj lotili izdelave lastne izobraževalne igre? Če da, potem veste, da je to dolgotrajen proces, ki zahteva kar nekaj časa, predhodno razdelanih razmislekov glede teme, učnih ciljev, aktivnosti v igri s katerimi bomo naslavljali učne cilje, definiranje igralnih mehanik, ki nam bodo omogočile čim bolj interaktivno ter zanimivo igro. 

Na srečanju boste imeli priložnost spoznati nekaj primerov iger, ki so bile ustvarjene za izobraževalne namene. Predstavili vam bomo tudi nekaj enostavnih orodij, ki omogočajo ustvarjanje enostavnih iger (npr. H5P, spletne učilnice Moodle). Za tiste, ki se nameravate izdelave iger (ali v fizični ali v digitalni obliki) lotili nekoliko bolj kompleksno, pa bomo predstavili proces oz. metodo SADDIE, ki nas po korakih vodi od specifikacije naše igre, preko oblikovanja, izdelave, prototipiranja in preizkušanja, do končne evalvacije učinka izdelane igre s ciljno publiko. S tem boste imeli odlična izhodišča za razdelavo svojih idej. Dodatno lahko metodo predstavite tudi študentom in tudi njih vključite v proces soustvarjanja iger. 

UL_Center_mini_logo.png

Center Digitalna UL

Kontakt

Univerza v Ljubljani
Kongresni trg 12
1000 Ljubljana

E-naslov: digitalna@uni-lj.si