Analiza prakse označevanja trajnostnih predmetov na univerzah v okviru Zveze EUTOPIA: Prehod od kvantitativnih h kvalitativnim pristopom
Datum dogodka:
Lokacija dogodka: Zoom
V okviru poslanstva Zveze EUTOPIA za spodbujanje skupnega ustvarjanja znanja in institucionalnega preoblikovanja Univerza v Göteborgu vabi na digitalno delavnico o praksah označevanja trajnostnih predmetov na univerzah v Zvezi. Ta delavnica je prva v prihajajoči seriji podobnih delavnic, ki jih načrtujemo in katerih cilj je poglobiti naše skupno razumevanje in prakse na področju trajnostnosti v visokem šolstvu. Delavnico organizira Univerza v Gothenburgu v sodelovanju z Univerzo v Warwicku in Univerzo Babeș-Bolyai.
Praksa označevanja trajnostnih predmetov je ključno orodje, ki ga univerze uporabljajo za ocenjevanje in obveščanje o tem, kako je izobraževanje za trajnostni razvoj vključeno v predmetnike. Vendar se sedanji pristopi pogosto močno opirajo na kvantitativne kazalnike, kot sta število učnih izidov, povezanih s trajnostnim razvojem, in število označenih predmetov, ne da bi v celoti zajeli globino, kakovost ali potencial preobrazbe trajnostnih vsebin v teh predmetih.
Namen delavnice je:
- raziskati raznolike prakse s predstavitvijo študij primerov z univerz iz Zveze EUTOPIA, ki prikazujejo različne pristope k označevanju trajnostnih predmetov in vključevanju elementov trajnostnega razvoja.
- premakniti perspektive z razpravo o omejitvah izključno kvantitativnih ocen in raziskati možnosti kvalitativnih pristopov, da bi bolje odražali vpliv in globino trajnostnega izobraževanja.
- spodbuditi soustvarjanje z izmenjavo najboljših praks, opredelitev skupnih izzivov in soustvarjanje znanja za spodbujanje vključevanja trajnostnega izobraževanja v visokošolsko izobraževanje.
Ker se zavedamo decentralizirane narave univerz in različnih načinov vključevanja trajnostnosti v različne discipline in institucije, bo ta delavnica služila kot platforma za smiseln dialog in sodelovalno učenje.
Komu je delavnica namenjena?
- Akademsko osebje, ki se ukvarja z razvojem učnih načrtov in trajnostnega razvoja
- Raziskovalci, pedagogi in vodje programov, ki jih zanimata transformativno učenje in ocenjevanje trajnosti
- Koordinatorji za trajnostni razvoj in oblikovalci izobraževalne politike
Za vprašanja ali dodatne informacije se obrnite na: kassahun.weldemariam@gu.se