Izdelek brez naslova (4).png

Bor Slana/STA

Prijavite se na delavnico o analizi praks označevanja trajnostnih predmetov

Zoom link

Praksa označevanja trajnostnih predmetov je ključno orodje, ki ga univerze uporabljajo za ocenjevanje in obveščanje o tem, kako je izobraževanje za trajnostni razvoj vključeno v predmetnike. Vendar se sedanji pristopi pogosto močno opirajo na kvantitativne kazalnike, kot sta število učnih izidov, povezanih s trajnostnim razvojem, in število označenih predmetov, ne da bi v celoti zajeli globino, kakovost ali potencial preobrazbe trajnostnih vsebin v teh predmetih.

Namen delavnice je:

  • raziskati raznolike prakse s predstavitvijo študij primerov z univerz iz Zveze EUTOPIA, ki prikazujejo različne pristope k označevanju trajnostnih predmetov in vključevanju elementov trajnostnega razvoja.
  • premakniti perspektive z razpravo o omejitvah izključno kvantitativnih ocen in raziskati možnosti kvalitativnih pristopov, da bi bolje odražali vpliv in globino trajnostnega izobraževanja.
  • spodbuditi soustvarjanje z izmenjavo najboljših praks, opredelitev skupnih izzivov in soustvarjanje znanja za spodbujanje vključevanja trajnostnega izobraževanja v visokošolsko izobraževanje.

Ker se zavedamo decentralizirane narave univerz in različnih načinov vključevanja trajnostnosti v različne discipline in institucije, bo ta delavnica služila kot platforma za smiseln dialog in sodelovalno učenje.

Komu je delavnica namenjena?

  • Akademsko osebje, ki se ukvarja z razvojem učnih načrtov in trajnostnega razvoja
  • Raziskovalci, pedagogi in vodje programov, ki jih zanimata transformativno učenje in ocenjevanje trajnosti
  • Koordinatorji za trajnostni razvoj in oblikovalci izobraževalne politike

Za vprašanja ali dodatne informacije se obrnite na: kassahun.weldemariam@gu.se