Namen delavnice

Kahoot ni le orodje za kvize – omogoča tudi sodelovalne igre in tekmovanja, ki lahko motivirajo študente in spodbudijo bolj poglobljeno učenje. Na delavnici boste spoznali različne načine uporabe Kahoota, vključno s timskimi izzivi, razvojem različnih vprašanj in možnosti poglobljenih refleksij. Ogledali si bomo tudi možnosti uporabe funkcionalnosti umetne inteligence, ki so integrirane znotraj orodja in nam lahko olajšajo delo.

Vljudno vabljeni!

Izvajalka

Eva Škraba, Center Digitalna UL

Prijava

Povezava do prijavnice (navodila za prijavo)

* Delavnica se izvaja v okviru projekta UL za trajnostno družbo ULTRA

Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije ter Evropska unija – NextGenerationEU.

  • RS MVZI
  • UL
  • Načrt za okrevanje in odpornost
  • Financira Evropska unija (NextGenerationEU)
UL_Center_mini_logo.png

Center Digitalna UL

Kontakt

Univerza v Ljubljani
Kongresni trg 12
1000 Ljubljana

E-naslov: digitalna@uni-lj.si