Predavanje prof. Rossa Gordona: Na kakšen način mediji spodbujajo potrošnjo in oblikujejo našo subjektivnost?
Datum dogodka:
Lokacija dogodka: Predavalnica 23, Fakulteta za družbene vede UL
Predavanje se osredotoča na ključno vlogo medijev pri spodbujanju škodljivega potrošniškega vedenja, kot sta uživanje alkohola in igranje iger na srečo.
Na predavanju bo poudarjeno, kako mediji podpirajo pozni tržni kapitalizem in omogočajo njegovo delovanje kot dinamičen, raznovrsten "stroj", sestavljen iz medsebojno povezanih človeških in nečloveških elementov, ki skupaj spodbujajo potrošnjo za ustvarjanje kapitala.
Predavatelj bo predstavil negativne posledice medijskega vpliva na potrošnjo v sodobnem kapitalizmu, pri čemer se bo posebej osredotočil na način, kako mediji oblikujejo posameznikovo subjektivnost, spodbujajo občutek odtujenosti in ustvarjajo odvisnost od kapitalističnega sistema. V zaključnem delu predavanja boste lahko spoznali možne strategije za izpodbijanje obstoječih medijskih in kapitalskih struktur moči ter priložnosti za vzpostavitev "linij bega" – alternativnih poti, ki lahko prekinjajo rutine vsakdanjega življenja in omogočajo njegovo ponovno ovrednotenje oziroma reteritorializacijo.
O predavatelju
Ross Gordon je profesor vedenja in družbenih sprememb na UTS Business School, University of Technology Sydney. Ross je tudi direktor raziskovalnega centra Change for Good, in se ukvarja s transdisciplinarnimi vedenjskimi in družbenimi spremembami za družbeno dobro. Raziskuje družbena vprašanja ter vedenje in družbene spremembe skozi kritično, refleksivno in večperspektivno lečo.
Več o predavanju si lahko preberete na spletni strani UL FDV.