S posvetovalnimi obiski UL članice podpremo pri obravnavanju kompleksnejših izzivov, ki kličejo po celostnem pristopu k njihovemu reševanju in vpeljevanju večdeležniškega pogleda na različne razsežnosti posameznega izziva. Izbranim izzivom članic se na posvetovalnih obiskih v obliki interaktivnih delavnic posvetimo v mešanih skupinah. V te so poleg pedagoškega in nepedagoškega osebja vključeni tudi študenti_ke.


Na UL FF smo tokrat obravnavali naslednje tematike/izzive:

  • izboljšave na področju komuniciranja oz. pretoka informacij, 
  • izobraževanje pedagogov_inj na UL FF (skupni pedagoški modul), 
  • kreditna ovrednotenost predmetov in 
  • promocija študijskih programov.


Na posvetovalnem obisku na UL FMF pa so bili v ospredju sledeči izzivi: 

  • spremljanje zadovoljstva zaposlenih, 
  • krepitev mednarodnih izmenjav Erasmus, 
  • krepitev pedagoških veščin z organizacijo Tedna odprtih vrat UL FMF in 
  • načrtovanje in popis poslovnih procesov na UL FMF.


Prvi del obeh posvetovalnih obiskov je bil namenjen poglobitvi razumevanja izzivov, iskanju možnih pristopov k njihovemu reševanju in izmenjavi izkušenj s podobnimi izzivi med udeleženci_kami delavnic. Drugi del slednjih pa je bil namenjen konkretizaciji idej v obliki ukrepov, ki jih bosta članici obravnavali na komisijah in senatu ter vključili v svoje redne aktivnosti.  


Na UL smo razvili posvetovalne obiske kot aktivnost, s katero podpiramo prizadevanja članic UL za krepitev kakovosti. Sodelovalni pristop in premišljeno moderiranje procesa sta prispevala k njihovemu uspehu, njihovi koristnosti, prepoznavnosti in nadaljnjemu izvajanju. Izvajanje posvetovalnih obiskov ima tudi širše pozitivne učinke, saj z njimi spodbujamo povezovalno komunikacijo in razvijamo bolj konstruktiven ter sodelovalen pristop k načrtovanju in uvajanju sprememb.