Predavatelji ste še enkrat pokazali, kako pestra, raznolika in bogata je uporaba IKT v pedagoškem procesu na UL. Ob tem pa seveda poudarili pomen premišljene ter kritične uporabe novih tehnologij v izobraževanju. Hvala vam za sodelovanje ter deljenje vaših izkušenj in primerov dobrih praks.

V nadaljevanju predstavljamo ključne poudarke ter posnetke posameznih predstavitev na dogodku.

Uvodne besede

On-line laboratories to enhance remote acquisition of practical competences

Sledile so predstavitve primerov dobrih praks, kjer so pedagogi iz UL, ki z nami sodelujejo v pilotnih posodobitvah izvedbe študijskih predmetov z didaktično uporabo IKT, predstavili potek posodobitev in izzive, ko so se tekom izvedbe pojavili.

Integracija IKT v laboratorijske vaje

Didaktični pripomočki za izvedbo problemskega učenja na področju algoritmov s področja umetne inteligence

Izvedba javnega nastopa z uporabo VR očal

Posodobitev laboratorijskih vaj z vključitvijo virtualnega laboratorija in drugih informacijsko-komunikacijskih tehnologij

Razvoj digitalnega pripomočka za poučevanje in učenje osnov dinamike konstrukcij

Digitalni most do matematične odličnosti: Ustvarjanje e-učilnice za bodoče študente FGG

Vključevanje IKT in sodobnih tehnoloških rešitev v pedagoški proces: navidezna učilnica, razvijanje tehniške inovativnosti, virtualno 3D modeliranje ter obrnjena učilnica in e-gradivo

Od uporabe urejevalnika besedila do obogatene resničnosti pri didaktiki fizike

V zadnji predstavitvi nam je izr. prof. dr. Jerneja Pavlin predstavila postopen proces integracije različne IKT v pedagoški proces z namenom obogatitve poučevanja ter seznanjanja bodočih učiteljev fizike s tradicionalnimi in sodobnimi trendi poučevanja z IKT na področju didaktike fizike. Študenti so se lahko seznanili z novimi, do sedaj manj uporabljanimi funkcionalnostmi, ki jih omogočajo že orodja, kot je npr. Word (narek, branje), spoznali so nova orodja za interaktivno predstavitev vsebine (npr. Mentimeter), evalvairali so različna izbrana didaktična gradiva z uporabo obogatene resničnosti ter redno sodelovali v aktivnostih sprotnega preverjanja znanja v spletni učilnici Moodle. Študentom je bila všeč raznolikost aktivnosti, pridobili so nova znanja s strokovnega področja ter se naučili spremljati in kritično vrednotiti trende na področju sodobnih fizikalnih vsebin, eksperimentov ter učinke različnih strategij poučevanja ob podporni vlogi IKT.

UL_Center_mini_logo.png

Center Digitalna UL

Kontakt

Univerza v Ljubljani
Kongresni trg 12
1000 Ljubljana

E-naslov: digitalna@uni-lj.si