S posvetovalnimi obiski UL članice podpremo pri obravnavanju kompleksnejših izzivov, ki kličejo po celostnem pristopu k njihovemu reševanju in vpeljevanju večdeležniškega pogleda na različne razsežnosti posameznega izziva. Izbranim izzivom članic se na posvetovalnih obiskih v obliki interaktivnih delavnic posvetimo v mešanih skupinah. V te so poleg pedagoškega in nepedagoškega osebja vključeni tudi študenti_ke.

Na UL PF smo tokrat obravnavali naslednje tematike oziroma izzive:

  • kombiniranje obštudijske in študijske dejavnosti,
  • vloga zaključevanja študija in pisnih izdelkov za uspešno nadaljnjo pot,
  • upravljanje raziskovalnih kapacitet in
  • implementacija novega študijskega programa.

Prvi del posvetovalnega obiska je bil namenjen poglobitvi razumevanja izzivov, iskanju možnih pristopov k njihovemu reševanju in izmenjavi izkušenj s podobnimi izzivi med udeleženci_kami delavnic. V drugem delu srečanja pa smo se posvetili konkretizaciji idej v obliki ukrepov, ki jih bo članica UL obravnavala na komisijah in senatu ter vključila v svoje redne aktivnosti.  

Na UL smo posvetovalne obiske razvili kot kot aktivnost, s katero podpiramo prizadevanja članic UL za izboljševanje kakovosti. Sodelovalni pristop in premišljeno moderiranje procesa sta prispevala k njihovemu uspehu, njihovi koristnosti, prepoznavnosti in nadaljnjemu izvajanju. Izvajanje posvetovalnih obiskov ima tudi širše pozitivne učinke, saj z njimi krepimo povezovalno komunikacijo in razvijamo bolj konstruktiven ter sodelovalen pristop k načrtovanju in uvajanju sprememb.