V pozdravnem nagovoru za udeležence in udeleženke je prof. dr. Maja Klun, prorektorica za področje prenosa znanja, digitalizacijo in trajnostnega razvoja, poudarila, da je tudi v visokošolskem okolju "treba krepiti zavedanje o prepletenosti skrbi zase in lastno duševno zdravje, za drug drugega ter naše okolje".

V okviru dogodka, pri pripravi katerega je aktivno sodelovala UL, je med drugim potekala okrogla miza na temo medsebojne povezanosti ter soodvisnosti človeka in narave ter pomembnosti vključevanja te teme v visokošolske kurikulume. Na njej so sodelovali dr. Mala Kapadia (Anaadi Center for Indigenous Knowledge Systems), dr. Randall J. Amster (Georgetown University) in Suparna Diwakar (SOIL Institute of Management) v vlogi govorcev oziroma govork ter Aaron Pereira (The Wellbeing Project) v vlogi moderatorja.

Med osrednjimi sporočili okrogle mize je mogoče izpostaviti potrebo po nadaljnji prenovi kurikulumov visokošolskih zavodov, ki bodo podpirali tako krepitev zavedanja o pomenu skrbi za dobro počutje kot razvoj kompetenc za trajnostni prehod. Pa tudi poziv k interdisciplinarnosti v raziskovanju in poučevanju na temo doseganja sozvočja med človekom, družbo in naravo ter k tesnejšemu povezovanju in izmenjavi dognanj, dobrih praks med različnimi kulturnimi okolji, tradicijami na tem področju.

"Izobraževanje za trajnostni prehod mora študente in študentke opremiti z znanji, ki jih lahko uporabijo oziroma prenesejo v prakso, to pa vključuje ne le znanja o novih zelenih tehnologijah, temveč tudi o tem, kako je mogoče vplivati na spremembe obstoječih načinov družbenega delovanja za napredek na področju trajnostnosti in družbene pravičnosti", je ob tem izpostavil dr. Randall J. Amster.

Več informacij o mreži WHEN najdete tukaj.