Datum začetka
Rok za izvedbo
Status projekta
V teku
Vsebinske oznake
Erasmus+ KA2 in Jean Monnet
Financiranje
ERASMUS+ (2021 - 2027)
KA2
Partnerships for Innovation
Forward-looking Projects
Digital Education (cross-sectoral)
Projekt je poskus oblikovanja novega, inovativnega pedagoškega pristopa k informatiki, ki spoštuje dejstvo, da so bili otroci, ki jih poučujemo, rojeni v digitalnem svetu: jezik, ki ga govorijo je digitalen, tako kot tudi denar, ki ga menjajo. Otroci 21. stoletja pogosto bolj tekoče govorijo digitalni jezik kot svoj materni jezik. In tako kot se pri usvajanju jezika naravni govorci učijo, kako izraziti pomen v stavku in ne, kako spregati glagole, menimo, da je treba isto načelo uporabiti pri poučevanju informatike za digitalne domorodce. Projekt bo oblikoval evropsko mrežo učiteljev informatike, animirano skozi niz dialogov, v katerih se bo soustvarjal in sooblikoval funkcionalni pristop. Preizkušen bo v 10 državah EU, skupaj s katalogi za usposabljanje učiteljev. Verjamemo, da bo ta visokokakovostna vključujoča metoda poučevanja in ocenjevanja našim otrokom pomagala postati aktivni, odgovorni in etični digitalni državljani EU.
Spletna stran projekta
Koordinator
Algebra University College, Hrvaška
Partnerji
Universidade da Coruna, Španija
Vilniaus Universitetas, Litva
Turun Yliopisto, Finska
Osnovna šola bratov Polančičev Maribor, Slovenija
Osnovna šola Toneta Čufarja Maribor, Slovenija
Ministerio da Educacao e Ciencia, Portugalska
Project lighthouse astiki mi kerdoskopiki etaireia, Grčija
T-hap ltd., Ciper
Udruga suradnici u učenju, Hrvaška
I.I.S. Ferraris-Pancaldo-Savona, Italija
Sredno uchilishte Sveti Sveti Kiril i Metodiy, Bolgarija
All digital aisbl, Belgija
Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, Slovenija
Vrednost projekta
1.448.889,00 EUR
Vrednost za UL
108.919,00 EUR
Članica/Rektorat UL
Pedagoška fakulteta UL (UL PEF)
Odgovorna oseba
#
Digitalni domorodci, Informatika, Digitalni jezik, Učni načrt, Erasmus+