V hitro razvijajočem se digitalnem svetu 21. stoletja je za aktivnega in učinkovitega državljana potrebna široka paleta spretnosti in sposobnosti. Evropska komisija navaja, da bo 90 % prihodnjih delovnih mest zahtevalo vsaj določeno raven digitalnih spretnosti. Zato je spretnost računalniškega mišljenja (computational thinking – CT) nova miselna spretnost višjega reda in jezik digitalnega sveta. To moramo ponuditi tudi otrokom.

Ključen vidik pri uresničevanju cilja projekta zadeva ustrezno vključitev elementa "kulturno odzivnega" in "spretnosti CT" v prakso. Skupna točka kulturno odzivnega učnega načrta in CT kot miselnega procesa se bo po nepotrebnem pojavila v integrirani učnem načrtu. V projektu bodo preučevali umetnostne in jezikovne predmete kot integrirani učni načrt, saj dedujejo kulturne in prakse iz resničnega življenja, ki jih je mogoče zlahka obravnavati z vidika CT.

Datum začetka

Rok za izvedbo

Status projekta

Zaključen

Vsebinske oznake

Erasmus+ KA2 in Jean Monnet

Financiranje

ERASMUS+ (2021 - 2027)
KA2
Partnerships for Cooperation
Cooperation Partnerships
Cooperation Partnerships in School Education

Koordinator

Pamukkale Universitesi, Turčija

Partnerji

Panepistimio Aigaiou, Grčija 
Ankara Universitesi, Turčija
Asociatia CFPC Constanta, Romunija

Vrednost projekta

152.856,00 EUR

Vrednost za UL

35.339,00 EUR

Članica/Rektorat UL

Pedagoška fakulteta UL (UL PEF)

#

Digitalni svet, Računalniško razmišljanje, Kulturno odzivni učni načrt, Standardi za poučevanje računalniškega razmišljanja (CT), Vizija za države EU, Erasmus+