V hitro razvijajočem se digitalnem svetu 21. stoletja je za aktivnega in učinkovitega državljana potrebna široka paleta spretnosti in sposobnosti. Evropska komisija navaja, da bo 90 % prihodnjih delovnih mest zahtevalo vsaj določeno raven digitalnih spretnosti. Zato je spretnost računalniškega mišljenja (computational thinking – CT) nova miselna spretnost višjega reda in jezik digitalnega sveta. To moramo ponuditi tudi otrokom.
Ključen vidik pri uresničevanju cilja projekta zadeva ustrezno vključitev elementa "kulturno odzivnega" in "spretnosti CT" v prakso. Skupna točka kulturno odzivnega učnega načrta in CT kot miselnega procesa se bo po nepotrebnem pojavila v integrirani učnem načrtu. V projektu bodo preučevali umetnostne in jezikovne predmete kot integrirani učni načrt, saj dedujejo kulturne in prakse iz resničnega življenja, ki jih je mogoče zlahka obravnavati z vidika CT.
Datum začetka
Rok za izvedbo
Status projekta
Zaključen
Vsebinske oznake
Erasmus+ KA2 in Jean Monnet
Financiranje
ERASMUS+ (2021 - 2027)
KA2
Partnerships for Cooperation
Cooperation Partnerships
Cooperation Partnerships in School Education
Koordinator
Pamukkale Universitesi, Turčija
Partnerji
Panepistimio Aigaiou, Grčija
Ankara Universitesi, Turčija
Asociatia CFPC Constanta, Romunija
Vrednost projekta
152.856,00 EUR
Vrednost za UL
35.339,00 EUR
Članica/Rektorat UL
Pedagoška fakulteta UL (UL PEF)
Odgovorna oseba
#
Digitalni svet, Računalniško razmišljanje, Kulturno odzivni učni načrt, Standardi za poučevanje računalniškega razmišljanja (CT), Vizija za države EU, Erasmus+