Ena od prednostnih nalog projekta je izboljšati učne sposobnosti in dobro počutje osnovnošolskih otrok (vključno z učenci z nizkimi dosežki, otroki z različnimi učnimi sposobnostmi in ovirami pri učenju itd.). Otroci se najbolje učijo z "aktivnim učenjem", ki vključuje vse čute, ne le poslušanje in branje. Ko otroci dosežejo osnovnošolsko izobrazbo, preidejo v sistem, kjer so pasivno poslušanje in delovni listi pravilo. Ta tradicionalni način poučevanja nekaterim otrokom ustreza, vendar za seboj pušča številne druge, ki znanje in spretnosti sprejemajo na drugačen način. Učenje na prostem z nestrukturirano pustolovsko igro je edinstvena priložnost za izkustveno, aktivno učenje. Prav tako izpolnjuje potrebe vseh otrok, saj se prilagaja različnim učnim stilom, zaradi česar je izobraževanje bolj vključujoče za vse otroke.
Cilj projekta je izpolniti to potrebo z oblikovanjem in ponujanjem različnih virov, izvajanjem delavnic in izmenjavo najboljših praks iz partnerskih držav, z namenom razvoja novih spretnosti, metod in praktičnega znanja za učitelje in druge ustrezne zainteresirane strani za lažje učenje in pustolovsko igro na prostem.
Datum začetka
Rok za izvedbo
Status projekta
V teku
Vsebinske oznake
Erasmus+ KA2 in Jean Monnet
Financiranje
ERASMUS+ (2021 - 2027)
KA2
Partnerships for Cooperation
Cooperation Partnerships
Cooperation Partnerships in School Education
Koordinator
Katholieke Hogeschool VIVES ZUID, Belgija
Partnerji
Dublin City University, Irska
VIVES University of Applied Sciences, Belgija
Vrednost projekta
393.631,00 EUR
Vrednost za UL
60.586,00 EUR
Članica/Rektorat UL
Pedagoška fakulteta UL (UL PEF)
Odgovorna oseba
#
Nove metode in pristopi učenja, Fizikalne in duševno zdravje in dobro počutje, Pedagogika in didaktika