Status projekta

V teku

Vsebinske oznake

UL za trajnostno družbo – ULTRA, Vseživljenjsko učenje in mikrodokazila

Financiranje

Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije ter Evropska unija – NextGenerationEu.

V času hitrih in velikih sprememb v okolju, ki povečujejo potrebo po stalnem nadgrajevanju kompetenc, podatki kažejo na zmanjševanje vključenosti odraslih v izobraževanje v zadnjih 10 letih. Leta 2020 je bilo v vseživljenjsko učenje vključenih samo 8,4 odstotkov odraslih med 25 in 64 letom. Skladno s prednostnimi nalogami EU strateškega okvirja Izobraževanje in usposabljanje 2020 je cilj EU 15 odstotkov vključenost odraslih. Izobraževanje na poslovnih in ekonomskih šolah je zelo pomembno pri doseganju ciljev za trajnostni razvoj, saj se izobražuje prihodnje voditelje, managerje in zaposlene, ki potrebujejo interdisciplinarne kompetence za trajnostno vodenje, digitalizacijo in zeleni prehod na ravni organizacij in družbe. Kakovostno in uporabno znanje, ki je namenjeno učinkoviti nadgradnji že obstoječega znanja in izkušenj, pridobljenih z delovno dobo, je osnova za posameznikov razvoj in uspešnost na kateremkoli delovnem mestu. 

V okviru pilotnega projekta bodo zasnovane vsebine, namenjene zaposlenim na Univerzi v Ljubljani, ki bodo pridobivali znanja in kompetence glede izvajanja trajnostnih načel na nivoju vsake visokošolske izobraževalne institucije (trajnostna strategija, trajnostno vodenje, učinkovita komunikacija, odnosi, vodenje timov, kritično razmišljanje, managementa, novih poslovnih modelov, okoljske pismenosti, digitalizacije, sposobnosti poročanja o trajnostni naravnanosti in družbeni odgovornosti, sprejemanja trajnostnih odločitev, in tako dalje).

Projekt vključuje vseživljenjsko učenje z namenom pridobitve posebnih znanj in spretnosti zaposlenih pedagogov in strokovnih sodelavcev na Univerzi v Ljubljani. Projekt se v največji meri navezuje na četrti cilj trajnostnega razvoja OZN in sicer spodbujanje možnosti vseživljenjskega učenja in vključenost odraslih v izobraževanje. Prav tako pa zasleduje tretji cilj trajnostnega razvoja Zdravje in dobro počutje preko pridobitve kompetenc zaposlenih o trajnostnem vodenju, ki vključuje pomembna znanja o učinkoviti komunikaciji, odnosih, vodenju timov, kritičnem razmišljanju, odgovornem odločanju, motivaciji, zavzetosti, vodenju različnih generacij, dobrem počutju na delovnem mestu, reševanju konfliktov, vodenju projektov in managementu časa.

Sodelujoče članice: EF UL, BF UL, FE UL

  • RS MVZI
  • UL
  • Načrt za okrevanje in odpornost
  • Financira Evropska unija (NextGenerationEU)