Nearpod je orodje za ustvarjanje interaktivnih predstavitev. V predstavitev lahko, poleg že pripravljenih prosojnic v PowerPointu, vključimo še dodatne slike, besedilo, zvok, video, simulacije, 3D-objekte, virtualna potovanja ali pa ustvarimo različne aktivnosti za študente, kot so vprašanja odprtega tipa, kvizi, risanje, orodje za sodelovanje, povezovanje parov, naloge z izpolnjevanjem praznih mest v besedilu ali igro spomina. Za vsako ustvarjeno aktivnost ali gradivo lahko določimo časovne okvire reševanja in vidnost gradiv tako, da določimo, kdaj se bo gradivo predvajalo na napravah študentov. Prav tako mi narekujemo hitrost predvajanja gradiv in poteka predavanja, pri čemer se lahko tudi odločimo, da bo gradivo vedno dostopno študentom za pregled ustvarjene vsebine. Med reševanjem imamo vpogled v odgovore študentov, na koncu pa dobimo še poročilo o njihovem reševanju.

Tip orodja

Brezplačno

Namen uporabe

Ustvarjanje interaktivnih gradiv

Platforma

Spletna aplikacija

Možnosti brezplačne / prostodostopne različice orodja

Nearpod v brezplačni različici omogoča vključevanje več kot 20 različnih interaktivnih in drugih elementov v gradiva, dodajanje drugih gradiv, kot so že ustvarjene predstavitve, slike, videposnetki, datoteke ipd. v skupnem obsegu 100 MB. V tej verziji se lahko v interaktivno gradivo vključi največ 40 udeležencev.

Kaj vse nam pa ponuja plačljiva različica orodja, si lahko ogledate na spletni strani: https://nearpod.com/pricing.

Nekaj možnosti vključitve orodja v pedagoški proces

Študijski proces lahko z Nearpodom popestrimo na različne načine:

  • ŠTUDIJSKA GRADIVA – Študentom pripravimo bogata študijska gradiva v različnih oblikah, v katera lahko vključimo 3D-objekte, simulacije, avdio- ali videoposnetke, pdf-datoteke ipd. Medtem ko učitelj ta gradiva predvaja na projekciji, jih študenti spremljajo na svojih napravah (računalnik, računalniška tablica, pametni telefon). 
  • SODELOVALNO UČENJE – V predavanja in vaje lahko vključimo aktivnosti, ki spodbujajo sodelovanje med študenti. Odpremo lahko skupinsko diskusijo, ki poteka na orodju Nearpod. Mnenja in komentarji študentov se prikazujejo na zaslonu, ob tem pa lahko poteka še ustna diskusija. 
  • FORMATIVNO SPREMLJANJE ZNANJA – Orodje Nearpod vsebuje aktivnosti, s katerimi lahko sproti preverjamo znanje študentov na bolj privlačen način. V ta namen lahko v predavanje ali vaje vključimo aktivnosti, kot so kvizi, odprta vprašanja, dopolnjevanje manjkajočih besed ipd. Orodje omogoča, da učitelj pridobi rezultate študentov. 
  • IGRIFIKACIJA – Številne aktivnosti, ki jih omogoča orodje Nearpod, podpirajo učenje z igrami. Vsebino lahko spremenimo v igre, kot so iskanje parov, spomin, tekmovanje v plezanju, in jih uporabimo za ponavljanje in utrjevanje znanja. Te aktivnosti lahko uporabimo za uvodno motivacijo ali zaključek predavanj/vaj.

Primeri uporabe orodja Nearpod na različnih področjih: